לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2006

רוקי. אנתרופולוגיה חלק ב'


כבר שבוע שאני חושב לעצמי שצריך לברך את חבריי בחג שמח ולא עשיתי דבר בעניין. היום ואתמול מציף  אותי (בשמחה) זרם סמסים ומיילים מחברים ומאנשים שאני איתם בקשר בברכת חג שמח, החלטתי שעל כל אחד אני אגיב. זאת ועוד, קמתי משנת הצהריים שלי בסלון (סייסטה זה זרם חדש בחיים שלי לאחרונה) ושלחתי עוד 20 מסרונים לאנשים שמתוחזקים בפלאפון שלי.
שמחתי שיש דברים בגו ושאני במחשבתם של אנשים, וזאת על אף צורת ההסתכלות שלי את עצמי לעתים.
והנה כי כן, עוד שעתיים נצאה לכיוון שולחן הסדר, אולי בינתיים אראה את הסרט שלקחתי מבלוק באסטר.

 

תקציר עלילת הסרט: מופע הקולנוע של רוקי

בראד מייג'ורס (Brad Majors) מצהיר על אהבתו לג'אנט וויס (Janet Weiss), חברתו מימי התיכון בדנטון- אוהיו ומציע לה נישואים בחתונה של זוג חברים. ג'אנט מסכימה והזוג נוסע לביתו של המרצה שלהם לשעבר שהפך לחבר שלהם, ד"ר אוורט סקוט(Dr. Everett Scott ) על מנת לשתף אותו בחדשות ולהודות לו על שהכיר ביניהם. הם יוצאים מהעיר בכיוון ביתו של ד"ר סקוט ובדרך, באמצע סערה מתקלקלת מכוניתם. בחיפוש אחר טלפון הם מגיעים לטירה מסתורית של "המדען" פרנק-נ-פורטר. את הדלת פותח משרתו של פרנק, הגיבן המוזר ריף רף שמזמין אותם להיכנס. בפנים הוא מכיר להם את אחותו מאג'נטה, גם היא עוזרת בטירה. לאחר מכן מתברר שבאותו לילה מתקיימת בטירה הועידה של מבקרים מהכוכב "טרנסקשואל" (Transsexual) שבגלקסיית "טרנסילבניה" (Transylvania). עם הגעתו של הזוג מתחילים המבקרים החוצנים לרקוד את ריקוד ה- Time Warp המוזר. מאחוריהם מופיע פתאום ד"ר פרנק-נ-פורטר מאופר כולו ובשפתון, לבוש לבני נשים סקסיים ועקבים ומציג את עצמו גם הוא בשיר. הוא מספר להם שהוא יצר גבר שרירי שזוף ובלונדיני והמציע להם להישאר ללילה. הזוג הצעיר והרטוב מופשט לבגדיו התחתונים.

פרנק מזמין את הזוג לצפות בפלא שיצר- גבר צעיר, שרירי ויפה בשם רוקי הוֹרוֹר  (Rocky Horror). כשרוקי מתעורר לחיים הוא פוחד מפרנק ובורח. פתאום מגיע למקום, רכוב על אופנועו- אדי, מאהבו לשעבר של פרנק שמחצית ממוחו הוצאה והועברה לרוקי לצורך בריאתו ע"י פרנק לפני שאחסן את מאהבו במקפיא. אדי פוצח בשיר רוק'נרול וסוחף אחריו את כל הקהל עד שהוא נרצח בידי פרנק מול עיניה של קולומביה שאהבה את אדי (ועכשיו היא המאהבת של פרנק עצמו) ומול עיני כל השאר. פרנק מרגיע את רוקי ההמום מהרצח ומוביל אותו למיטתו. בראד וג'אנט מופרדים ונלקחים כל אחד לחדר אחר. פרנק שוכב עם ג'אנט ואז עם בראד ומבטיח לא לגלות לבן הזוג השני את דבר הבגידה. ריף רף קולומביה ומאג'נטה מסלקים את רוקי ממיטתו ומגרשים אותו מחדר המיטות של פרנק. ג'אנט, המסתובבת אבודה בטירה, מגלה דרך מסך שהיא מוצאת שפרנק שכב עם בראד ומוצאת פתאום את רוקי המבוהל מסתתר. היא מפתה אותו שישכב עימה.

ד"ר אוורט סקוט מגיע לטירה על כסא גלגלים אחרי שקיבל מכתב רשום בדם מאחיינו אדי שאומר שדברים מוזרים קורים בטירה. פרנק חושב שד"ר סקוט עובד עם הממשל בחקר עב"מים וחושד שבראד וג'אנט מסייעים לו. הוא מגיש להם ארוחת ערב ואז מגלה להם שהם אוכלים מבשרו של אדי. אחר כך הוא הופך את בראד, ג'אנט, סקוט, רוקי וקולומביה לפסלים. לאחר מכן הוא מלביש אותם בתלבושות נשיות, מאפר אותם ומכין אותם ל- Floor Show, אורגיה בבריכה. אז מופיעים ריף רף ומאג'נטה בבגדי החלל שלהם ומודיעים לו שמשימתו נכשלה. רוקי בראד, ג'אנט וקולומביה קמים לתחייה ורוקדים ושרים מול באי הועידה. פרנק שר שעליו לחזור לטרנסילבניה אך ריף רף הורג אותו. רוקי העצוב מרים אותו ומסה לברוח. ריף רף הורג גם אותו ואת קולומביה ומשחרר את ג'אנט בראד וסקוט שנמלטים מהמקום. לבסוף ממריאה הטירה שהיתה בעצם ספינת החלל שלהם חזרה הביתה.

בפרק הבא: מילון מונחים
ועוד עצה- אל תיקחו את הסרט בוידאו. אם אתם רוצים לראות אותו- כוכב זה המקום (הסברים בהמשך)

נכתב על ידי יוזף ברויר , 12/4/2006 16:05   בקטגוריות מופע הקולנוע של רוקי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)