לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2006

פגישה צילום הכרות רעיונות


נפגשתי איתה. היא יותר יפה במציאות מבכל הצילומים גם יחד.
מבוכה ראשונית, היא בגובה שציפיתי, אני גבוה לה מהציפיה. עוברים הלאה- מה למדנו ואיך הכרנו את החברה המשותפת.
למה את רוצה להצטלם? נשמע כמו התחלה של פוסט אירוטי, זה לא.


השיחה התגלגלה לה, ישבנו בבית קפה איזשהו והסתכלנו החוצה ועל קטלוגים שהיו מונחים על השולחן.
שאלתי אותה למה הצילומים יפים ומוצלחים ולמה חלק מהם לא.
אחר כך היא סיפרה לי על העמדת פנים.
הסכמנו בנוגע לפוטושופ.
דיברנו על מנעד פנים.
זו לא מילה שקיימת לה בלקסיקון ודורשת הכרות. לא רק הכרות, היא תצטרך להתאמן.
זה יהיה כמו להדריך שחקנים, רק שאני לא רק אדריך אותה, אני אעבוד איתה על דמיון מודרך.
בדרך על האופנוע הראש שלי התחיל לעבוד. לבשתי ג'ינס מקובל וחולצה קצרה ורתחתי מהרוח החמה שנשברה עלי. פתאום החלו טיפות קרות של גשם להיזרק עלי, טיפות קפואות עם רוח חמה- זו היתה אורגזמה ואנטיקליימקס באותה נשימה.

בסופו של דבר אני רוצה שהמצולמות שלי יביעו אינטליגנציה. אינטליגנציה נבחנת אצלי ביכולת לשחק עם העצמי.
כמובן שיש רמות שונות של משחק ורמות שונות של שחקנים. אף פעם לא תיארתי את זה כמו שתיארתי את זה עכשיו.
ראיתי צילום שלה קיר של חנות. היא היתה היחידה ללא הבעה כלשהי מכל הבנות. אמרתי לה את זה בצורה מסוימת שהעליבה אותה.
אמרתי לה שלא תעז להיעלב ממני כי כל כוונתי היא לעבוד איתה וזה לא כולל השפלות. היא חייכה בהבנה.

אני רוצה לעבוד איתה, זה מסקרן ומרגש אותי, היא תהיה ללא ספק, האדם היפה ביותר שצילמתי עד כה, בעיניי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/4/2006 00:18  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)