לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

מה נשים סופרות


48 היא מידת הנעליים שלי

1.90 הוא הגובה שלי

14 היה הגיל בו התנשקתי בפעם הראשונה

4 שנים מאוחר יותר היתה הפעם הראשונה שלי, היא היתה זוועה.

16 שנה הבדל היה ביני לבין השנייה שלי, הייתי רק בן 18, היא היתה מדהימה.

X הוא מספר הנשים איתן הייתי, כי הבטחתי לשמור את זה בסוד

3 הוא מספר הנשים בהן הייתי מאוהב התאהבות שמומשה

250 סמ"ק יש לאופנוע שלי. פיאג'יו כחול ויפה.

3 פעמים טסתי לארצות הברית

87.5 היה המשקל הכי גבוה שלי אי פעם

75 היה אחרי הדיאטה הראשונה

84 קילו שקלתי כשהתחלתי את הדיאטה השנייה

75 היה המשקל בו נעצרתי שוב

74 היה המשקל שלי כשהתגייסתי

13 דיסקים של סטינג. 13 דיסקים.

1300 דולר עלתה לי המצלמה היפה שלי עם העדשות

2000 שקל עלה לי הפלאש

750 שקל עלו לי הנעליים הכי יקרות שקניתי אי פעם

900 היה המחיר המקורי שלהן

5 כרטיסי טיסה חינם באל על השגתי בחיי. כולם היו באותו יום, כולם חולקו לחמישה אנשים שונים.

3 לפטופים בבית.

150 דולר עשיתי ביום הראשון בו שימשתי כצלם. באותו יום גם הופעתי בטלויזיה, כל אתרי החדשות פירסמו את התמונות שלי. למחרת הופיעו התמונות בעמוד הראשי של ידיעות.

4 חולצות NYPD יש לי בארון. שתיים אפורות ושתיים כחולות NAVY. אלה בדרך כלל החולצות שאיתן אני יוצא לצלם. הן חולצות המזל שלי ומאיזושהי סיבה נשים מתות עליהן. כשהלכתי לצלם ביום הבחירות במטה עלה ירוק כולם הסתכלו עלי (הבחורות כלומר) כי לבשתי חולצת משטרה. הפכתי אותה כדי שלא יעלו אותי למוקד.

1 הוא מספר הפעמים בו השתכרתי עד כדי הקאה. זה היה השנה, לפני שבועיים שלושה. מסתבר שאני יודע לשתות וודקה כמו מים. ההנגאובר שכח להגיע בבוקר, לוודקה- שלום.

0 זה מספר הפעמים בהם עישנתי

2 זה מספר הפעמים בהם הייתי בסיני

10 פעמים הציעו לי לעשן סמים בסיני

14 יום אחרי שהייתי בפעם הראשונה בסיני היה הפיגוע הראשון.

3 שנים אני כבר כאן


תודה לדריה על הרעיון,
ואם בא לכם לראות תמונת עירום
נכתב על ידי יוזף ברויר , 5/5/2006 23:08  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)