לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

צירופי מקרים


ירושלים- הנה אני בא!
אתמול הייתי בהפקה של המקום החדש שלי, בבוקר קמתי חולה, להתלמדות הלכתי עם גרון ניחר. לקראת סיום המשמרת נודע לי שהיום זה ה- 15 במאי, יום הכרזת המדינה בתאריך הלועזי בו מציינים הפלשתינים את יום הנכבה. לא אמורים לשלוח לשם (לעצרת בלוד) צלם.

היום צילמתי בירושלים, הייתי בכותל. ידעתי איך אני רוצה לצלם. משום מה, כנראה בגלל שהם ידעו שמעולם לא צילמתי דבר כזה הם לחצו עלי להקליק עוד ועוד. בהתחלה אמרתי להם לא. אחר כך זה קצת עיצבן אותי והייתי צריך לרדת מזה (מה הם אומרים לי איך לצלם), צילמתי 992 מגה של תמונות, 448 תמונות. התמונות יצאו נהדר.

בלילה חלמתי את ג'ס וברברה. ג'ס היתה ממש יפה. לא הקדשתי זמן ללהיזכר מה היא אמרה בחלום. אבל שמחתי שחלמתי אותה.
היום כשחזרתי, שפכתי את התמונות למחשב ונפלתי למשכב. באמצע השינה, ששוב היתה רצופה בחלומות התעוררתי נוטף זיעה, התלבשתי (אני ישן עירום לאחרונה) וחזרתי לישון.

שוב תקפו אותי חלומות אך הפעם הגיע הטלפון מהמערכת- הם רוצים שאצלם היום את העצרת, אני תכף יוצא.
היום בדרך לירושלים, כשמכר שלי משכבר הימים סיפר לי על עבודתו, סיפרתי לו שמחר יש לי רעיון עבודה. הוא סיפר לי קצת על העיסוק שלו ואני סיפרתי לו שאלה דברים שאני מתעסק בהם לאחרונה ושמחר-כן-מחר יש לי ראיון עבודה בתחום. הוא שאל איפה. הסתבר שזה ראיון לצוות שלו. אני יוצא לצלם עכשיו
נכתב על ידי יוזף ברויר , 15/5/2006 16:47   בקטגוריות לוח מחיק, מסעות, עבודה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)