לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2004

יום כיף


היום כיף שתכננתי עם הפרי שלי יצא לפועל.

קמנו בחמש וחצי רק כדי להתעורר ברבע לשש, מקלחת מהירה, ומנה קונרפלקס. היינו צריכים להיות בעליון לפסק דין של מישהו שהיא מגנה עליו, בערך. אז כבר בשמונה וחצי הגענו לבירה.

קפצנו לאכול במסעדה, אחרי יומיים הכנסתי לחם לפה שלי, לחם וחומוס. כל כך שמרתי ביומיים האחרונים על תזונה שדלה בפחמימות לא מורכבות ובשומנים מיותרים. אז נתתי לעצמי לאכול היום קצת חומוס עם פיתה עיראקית וזיתים, ושתיתי היום פחות מכוס קולה אחת. המסעדן היה לא משהו.

משם המשכנו לאוניברסיטה, כדי להראות לה את הנוף המפורסם של אל קודס ממעוף הציפור, הכיפה המוזהבת יפה באמת.

משם קצת לי-ם המזרחית, רק כי פתאום ראינו שכל השלטים בערבית עשינו אחורה פנה.

מהאוניברסיטה וההסתובבות, נסענו למוזיאון ישראל, ראיתי תמונה מדהימה של רמברנדט וראיתי תמונה של פיקאסו וראיתי את ג'קי אונסיס וגולדה של אנדי וורהול- הכל מקורי, אבל הכל התחיל בממש יופי כשראיתי מטבעות עבריים מימים ימימה- מסתבר שכל מה שיש על המטבעות של היום, היה כבר לפני אלפי שנים, על השקל ועל העשרה שקלים וכו', היה מאד מעניין. גם ראיתי תערוכות של אמנות ויזואלית, היו שם כל מיני  מראות אלקטרוניות שאתם ממש משתקפים בהן אבל הן לא מזכוכית והן זזות בצורה אלקטרונית זה ממש מגניב...

משם הלכנו לפגוש את ירדן שהיתה ממש כיפית וראינו את הבית של לייזר בן יהודה עם שתי מתנחלות שפגשנו שם, ראינו את הכנסיה האתיופית, וישבנו לשתות בבית קפה רק כדי שלבסות אבקש מהבחור ששם פרוסת מלפפון שתשביע את החלושס שהיו לי.

נפרדנו מירדן והחלטנו אני והפרי שלי לסוע לעין כרם, המהממת כרגיל, וישבנו שם ואכלנו במסעדה (שנייה היום) מסעדה עאלק לבנונית, שהיתה פי אלף על הראשונה וגם אכלנו שם קבב שהיה לא מהעולם הזה. כל כך נהנינו תי-נא-ניי-ניי, הלכנו עוד קצת, הגענו חזרה לאוטו, הגעתי למסקנה שלירושלמים זה רעיון מצוין לצאת לבלות בכרם, ושיש שם עוד כמה מקומות שממש זועקים שיהפכום לפאב.

משם הביתה, אט אט , ויתרנו על ללכת ליקב בבית שמש בדרך הביתה וויתרנו על ללכת לקטוף פסיפלורות אצל המשפחה באשתאול,

עכשיו אנחנו הולכים לישון.

 

ביי

 

 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/2/2004 19:55   בקטגוריות אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)