לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2004

היום הרביעי


הרופא אמר לי ללכת 6 קמש במשך שעה או לעשות את זה על אופניים.

ככה התחילה החזרה שלי לחדר הכושר אחרי סמסטר שלם שלא התקרבתי אליו.

 

יש לי יתר טריגליצרינים בדם (או בעברית- שומן בדם)

יש לי טיפ היותר מידי כולסטרול

ותפקודי הכבד שלי, בצורה מצחיקה או שלא, הם מעל הסקאלה הנורמלית.

ככה מקבלים בדיקות מעבדה, מה בתוך הסקאלה, מה מבחוץ.

זה היום הרביעי שבו אני אוכל רק מה שמותר לי (למעט היום השלישי בו הכנסתי קצת פיתה וחומוס לפה), לא אוכל כלום בין ארוחות למעט פרי, לא שותה מיצים קולות ושאר מתוקים, גם לא דיאט, למעט מים, שוב- חוץ מיוצא הדופן של אתמול קצת.

היום נשקלתי בחדר כושר- עם בגדים ונעליים אני שוקל משהו כמו 87 קילו והגובה שלי הוא מטר ותשעים סנטימטרים.

הסתכלתי היום על שרירי הרגליים שלי והיה לי קצת קשה למצוא אותם. הבנתי שבאופן כללי, הם מוחבאים מתחת לשומן (עוד לפני שנשקלתי) ושהשומן הזה חייב לרדת, לטובתי. אני צריך לרדת 7-10 קילו.

 

אז היום כשהגעתי, עליתי ישר על האופניים ודיוושתי 25 דקות בערך על רמה 6. בפעם הבאה, אני כבר אלמד את עצמי איך לקחת דופק תוך כדי, אולי עם שעון מיוחד, כדי שהדיווש שלי יהיה אפקטיבי כי היום שמתי לב שאפשר לדווש יותר או פחות.

מיד אחרי זה עליתי על מסלול. האמת שעליתי בערך על ארבעה, בראשון גמעתי 30 דקות, ובמהירות של 6 קמש זה יוצא בסך הכל 2 ק"מ בערך, שזה ממש ממש כלום. אבל אם שני ק"מ ב6 קמש מורידים לי שומנים בדם, אני אעשה בדיוק כך.

אחר כך עליתי על מסלול אחר ועשיתי בדיוק את אותו הדבר רק ששיעמם לי קצת עם זה, אז נשארתי בשש והלכתי בעלייה.

אחרי זה כמו שעון התייצב הבנאדם שהולך אחרי, אזעברתי לבא ולזה שאחריו כדי ללכת הרבה יותר מהר בעלייה, סתם כדי לשרוף קצת קלוריות בקצב הטראנס.

סיימתי.

יצאתי החוצה ללכת להשתמש במכשיר של גיסי. זה מכשיר שמורכב משלושה חלקים. אזניות, חגורה על חיישן והמכשיר עצמו.

את החגורה שמים על הבטן, או מתחת לשד אצל נשים, החיישן שנמצא עליה לומד את דרך הנשימה של האדם ואחרי דקה או שתיים של למידה, שבאותו זמן נשמעים שני צלילים (עולה ויורד), המכשיר תופס פיקוד ואז אמורים לנשום כמו שהמכשיר מורה.

מה שטוב בו, שהוא אינו תרופה, כך שאין לו תופעות לוואי- מטרתו להפוך את לחץ הדם לנורמלי, בדרך כלל לבעלי לחץ דם גבוה.

הסשנים הם בין 15-45 דקות והם בעצם סשנים של נשימה נכונה. אחד הדברים שקורים בעקבות שימוש קבוע במכשיר זה שכלי הדם  הסתומים או הצרים או הצמיגיים (מעישון, משומן וכו') חוזרים לגודלם הרגיל ובעצם מה שהם חווים זה אימון כושר בעזרת הנשימה. אז זה כנראה בדיוק מה שאני צריך, כי הלחץ דם שלי 120/80 פרפקטו.

עוד משהו טוב במכשיר, הוא מתחבר למחשב ומוריד נתונים של לחץ דם, מספר נשימות לדקה וכו' ועם זה אפשר לנהל מעקב וללכת לרופא- זה מה שטוב.

בכל אופן, דיאטה זה דבר מעניין. כל כך הרבה דברים אסור לי לאכול שזה משהו.

להסתכל על החצילים של אמא שלי מרחוק, לא לשתות קולה, לא להיות יכול לאכול פלאפל או שווארמה, שזה אחד מהאוכלים הבסיסיים שלי כשאני באוניברסיטה או ברחוב ולא רוצה להוציא הרבה כסף, כל זה נגמר.

 

זה דיי מדהים לא לאכול כלום בין לבין, אפילו לא דורש יותר מידי הנדסה. אני פשוט יודע שאסור לי וזהו.

 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/2/2004 14:48   בקטגוריות אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)