לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

7 נקודות על המצב


נראה שאירועי הימים האחרונים, על אף שחשבתי שאני נוכח כל כולי גרמו לי לשכוח דברים אחרים, פחות חשובים אני רוצה לומר, ולהתרכז לגמרי במצב שהייתי בו.

ביום שלישי כשחזרתי מערד רצתי לסינמטק גדי לצלם/לכתוב טור על הריקודי רחוב שהלכו שם. אחרי שהעורך לא אהב את הטור שלי וגם את הצילומים שלי הוא נתן לי לשכתב. עוד לא עשיתי את זה מאז. זה מה שיש לי לעשות היום עד הערב.
מעבר לזה יש לי לכתוב מדריך על צילום חושך. חשיפה ארוכה, איזו, חצובה... כל העסק.

ישבתי היום אחת ולתמיד כדי לעבור על התמונות שלי מערד.
יש לי בערך 1500 תמונות שהייתי צריך לבדוק, שש וחצי ג'יגה של תמונות שנצברו מהר מאד.
הייתי חכם יום לפני הנסיעה וצרבתי 7 ג'יגה לדיסקים אחרים כדי לפנות לי מחשב.

הייתי אתמול בחנוכת בית בצהלה. למרות מיעוט האורחים ששידל את בעלת הדירה לעשן חשיש כאילו אין מחר, מצאתי לי שניים שלושה אנשים להעביר איתם את הזמן בפיכחות בעוד בפינה ישבו חבורת גברים שהתנהגו כמו תיכוניסטים, עישנו חשיש וסיגריות, שתו אבסולוט וודקה והתנהגו כמו חבורה של תיכוניסטים, והו איזה חבורה של תיכוניסטים הם היו.

בעוד שלושה ימים אמא שלי נוסעת לאחותי לבקר את הרכש החדש במשפחה שלנו- תינוקת שאחותי רכשה במחיר של תשעה ירחי לידה ונולדה לפני כחודש וחצי עם שיער שחור ועיניים כחולות כמו של אחיה המלך.

בעוד שלושה עשר ימים אחגוג לי יומולדת. יש לי רשימה של אנשים שאני רוצה שיבואו, אנשים שהייתי רוצה שיבואו אך יסרבו ואנשים שאני מתלבט אם אני רוצה שיבואו כי הם לא התנהגו כמו חברים בתקופה האחרונה.

מישהו בא להופעה של סטינג? מישהו שקורא פה קנה כרטיס?
8 ביוני, יום חמישי הקרוב, אני הולך.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 3/6/2006 17:13   בקטגוריות נקודות על המצב  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)