לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

עוד פעם פוסט על סטינג


לא מזמן, בטח לפני כמה ימים קראתי מאמר על סטינג שקרע לו את הצורה, שדיבר על כל קמט בפרצוף, על כל שעמום שהמראיין חש כשדיבר עם האיש שממחזר מנטרות כאילו הן מהתורה ועל זה שהוא נראה כמו פרסומת מהלכת לתכשירים לגיל העמידה.


זה לא משנה- אני הולך לראות היום את סטינג שר באיצטדיון רמת גן.
קוני באה איתי, המונופוד שלי בא איתי ומסתבר שגם פוסי גאלור תהיה שם.
כן כן, הולך להיות נורא כיף. אני הולך לצלם המון ולשיר המון ולהתרגש ולהיות מאוהב ולצחוק הרבה צחוקי נצחון ו- למרות הכל
תודו שזו תמונה נהדרת שלו שאגב הופיע באחד מעיתוני סוף השבוע שעבר.
אם בא לכם לקרא קצת על סטינג, במקרה הכינותי מראש קצת דיסקוגרפיה ביקורת.




בוא מנוע חיפוש, מצא לנו את סטינג: מתכוננים להופעה של סטינג באיצטדיון רמת גן, ב- 8 ביוני או ב8/6/2006, וישיר לפניו אחד אחד מתיסיהו, ראפר יהודי, שהוא לא אנגלי בניו יורק במקרה.
בוא מנוע חיפוש, שדרג גם את יוזף ברויר
והנדסת המחשבה באותו הקשר :)
נכתב על ידי יוזף ברויר , 8/6/2006 11:53   בקטגוריות ביקורת  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)