לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

מתכון לעוף


כבר כמה ימים שכל מה שאני אוכל זה לחם ופיתות עום חומוס, חצילים עם טחינה ולבנה כשלידם מונחים ירקות.
לכבוד שבת המלכה, וגם לכבוד זה שסטינג הופיע בארץ החלטתי לקום היום ולהכין לעצמי עוף בתנור.
המעריצים טוענים שהעוף שלי אגדי. נישא על כנפי ההערצה החלטתי לנסות סוג חדש של עוף בתנור, או יותר נכון לגוון את המתכון הכל כך סטנדרטי שלי של עוף עם תפוחי אדמה בתנור.

ראשית, כדי לשמור על הפיגורה הורדתי את העור מכל חלקי העוף. לא הייתי רוצה שחלקי ציפור (או שזו חיה?) בעלי רמת כולסטרול גבוהה יפגעו בי, ועל אחת כמה וכמה כשהציפור (חיה?) מתה כבר, זה נראה לי מיותר.
אז אחרי שהפשטתי את הציפור מעורה הנחתי אותה על תבנית האפייה.
להנאתי חתכתי לי 5 בצלים גדולים שהתייבשו להם בסלסלה יחד עם תפוחי האדמה.
את תפוחי האדמה חשבתי לחתוך ולהשאירם עם הקליפה אך החלטתי שאם כבר מורידים עור נוריד עור ולא נקפח גם את פירות האדמה.  עד כאן המתכון הסטנדרטי.
עכשיו לחלק הפריך:
בגלל שיש לי אי אילו ירקות במקרר ורציתי להיפטר מהם לקחתי לי שלושה גבעולי בצל ירוק (הולך יופי על פיצה אגב) וחתכתי אותם בחיתוך גדול אל תוך התבנית. הוספתי אליהם 3 עגבניות שהיו יכולות להיות מצויינות לסלט אך נחתכו לרבעים במקום.
חשבתי אפילו להוסיף את הענבים שנותרו לי, זה היה יכול להיות מעניין, אפילו את המישמשים, אבל ויתרתי, הם יותר מדי יקרים לי כדי להתאבד בחום הצולה. למעלה פיזרתי שקדים מרוסקים.


טיבול:

הטיבול שלי מורכב משמן זית, שמן רגיל, פלפל שחור גרוס עבה של מק'קורמיק, פפריקה מתוקה ומלח. את כל אלה הכנסתי לקערת מרק ועירבבתי עם כף.

אחר, שפכתי אותם על המזון ובידיים נקיות עירבבתי את הסלט.
עטפתי את הכל בנייר כסף, הכנסתי לתנור שחומם מבעוד מועד בטמפרטורה גבוהה.

תוספת ששכחתי (כי ידעתי ששכחתי משהו):

למעלה פיזרתי גרידת לימון ואז חתכתי אותו לפרוסות ופיזרתי בין הכנף לתפוח


 
נכתב על ידי יוזף ברויר , 10/6/2006 13:40   בקטגוריות אוכל ושתיה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)