לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

וניל


1- מצד אחד אמרו שרוצים לקדם אותי בתור צלם
מצד שני התקשרו אלי עכשיו וזימנו אותי לראיון שני למשרה בחברת היי טק

2- אומרים שדברים טובים באים בחבילות קטנות, אצלי דברים טובים באים בסדרות.
המון פעמים בחיי כבר הגיעו לי דברים טובים בסדרות ונותרתי בלי כלום. כבר שמתי לב לזה.

3- אני לא אוהב לבחור בין שניים שוקו וניל
הייתי רוצה שיגידו לי וניל- תבחר,
זה היה מקל עלי את החיים
זה לא הולך ככה

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
1- תמיד אחרי שאני יוצא מפגישה איתה אני קצת רועד.
איתה זה מקל וגזר, בערך.
יש לה המון כח ועל פיה ישק דבר לגביי.
היא רוצה לקדם אותי, היא גם רוצה להשקיע בי ולתת לי מודם סלולרי מהמערכת, היא שמעה שאני עובד בעוד מקום,
הלכה להתייעץ עם הראש מדור השני. אמרה לי "לך, אני אתקשר אליך, נראה מה עושים".
איתה אני תמיד מרגיש שהקרקע עומדת להישמט לי מתחת לרגליי.
האם זו היא? או אולי האם זה אני, שליד אנשים כאלה אני מאבד את בטחוני.

2- יום חמישי היום. כבר זמן רב מדי, זמן שבעקבותיו איני זוכר מתי הפעם האחרונה, שאיני רגוע ושליו סתם כי אני יכול.
ואני יכול, אני יכול להיות רגוע ושליו, עשיתי את המטלות שלי ושוב, איני יכול סתם ללכת להנות, סתם לשכב בבית ולקרא ספר או משהו.

3- זה מירוץ של חיים. אנשים, אחרי שעברו כמה שנים כאלה מתעוררים ורואים כיצד חייהם חלפו. אני קורא על זה בספרים, אני שומע את זה מאנשים שהיו שם, והנה, אני רץ. רץ רץ רץ ומגלה שקשה לשמור על עירות, מצב של עירנות, מצב של תודעה. המרוץ מרדים, מעייף, ואיזה מזל יש לי, איזה מזל שהתודעה שלי מבליחה לי אותות חיים. אני סומך עליה, היא בתוך תוכי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 15/6/2006 12:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)