לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

חזרתו של הלוח המחיק


באקט של רגע לקחתי את הלוח המחיק שלי, הלכתי למטבח, הרטבתי את הסמרטוט, שמתי עליו סנו אוקסיג'ן לבגדים וניקיתי את כתמי הדיו המחיק שהיו על הלוח המחיק שלא רצו לרדת במשך חודשים עד שויתרתי ואיפסנתי אותו מאחורי המיטה.

פעולת הנקיון ארכה דקות ארוכות כי לא רציתי להפסיק.
תחושת אושר הציפה אותי כשניקיתי את המקום בו אני אוהב לשפוך את מחשבותי בַּסערה. זה היה משחרר ומענג באותו זמן.

חשבתי כמה מוזר זה יכול להראות לאנשים שלא מכירים אותי, ואילו אני בכלל הבנתי שבסך הכל אני חושב בדימויים ושזה כל מה שזה- נקיון של מקום שאני אוהב לעסוק בו ולהיות בו.

ניקיתי אותו ונתתי אותו במתנה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 17/6/2006 22:23   בקטגוריות לוח מחיק  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)