לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

שישי


היום השתמשתי לראשונה בסמים.
זה היה אחרי שהאופנוע שלי הזדקר ונכנסתי באופנוע אחר.
הייתי נורא מבואס והייתי בסטימצקי כשזה קרה.
חיפשתי לי את לאקאן, לא התפשרתי על יאלום. קניתי לי ספר של מונדריאן.
הייתי חסר מנוחה אחרי התאונה. האופנוע שלי התחיל ליטות שמאלה וחשבתי על הכסף שיתחיל לרדת לי מהחשבון המסכן שלי.

מסתבר שסמים הם סמים רק כשההקשר הוא ניצול.
ניצלתי את הריטלין שנמצא לי דרך קבע בארנק כסם מרגיע אחרי שבפעם הראשונה בחיים עשיתי fuck it על מה שאני חושב.
קניתי לי את מונדריאן אחרי שספרי צילום אחרים שמצאתי שאני רוצה (בדיוק אחד) עלו 250 שקל.

העליתי בדעתי שכשאני מרגיש רע אני רוצה בדרך כלל לאכול גלידה.
האופציה השנייה היא לעשות קניות.
אולי אני עושה לעצמי פיצויים בחיים על הרגשה רעה, אבל להוציא סכום כסף כל כך גדול לשם פיצוי שלעולם לא יחזיר את הגלגל אחורה אני ממש לא עושה. חשבתי על כל הספרים יד שנייה שאני רוצה לקנות לעצמי. בהמשך היום הלכתי והזמנתי לי אחד כזה. את האוספנסקי שלא סיימתי לקרוא בטרם החזרתיו.

ספרי צילום לא קונים כל אחד. צריך ספר צילום שתוכלו להסתכל בו עוד ועוד, כי בסופו של דפדוף הספר נותר אותו ספר.
פינקתי את עצמי בשייקספרי, תפסתי כמה פריימים טובים של גיא מרוז על האופנוע שלו, ישבתי וגלשתי להנאתי בדיזנגוף סנטר.
האופנוע שלי עדיין נוטה.
שש ורבע עכשיו,
כמעט שבת.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/6/2006 18:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)