לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

מכולת פור דה פיפל


אין לי מה לכתוב למרות שיש לי המון מה להגיד.
אני לא כותב כי הכתיבה שלי קקה, או לפחות זו שאני רוצה להשתמש בה בימים האחרונים.
הימים האחרונים שלי עמוסים חוויות. אני פוגש צלמים ומגלה שרובם חארות של בני אדם, אגואיסטים אגוצנטריים.
השותפה שלי למסע אומרת שצלמי וידאו אנשים נחמדים יותר. "זה בגלל שהם לא בקשיי קיום", אני אומר לה והיא מהנהנת בראש.
אני צריך לפתוח מכולת, מכולת פור דה פיפל, כך אוכל להתפרנס בכבוד.
להיות צלם, לפחות בתחילת הדרך זו חתיכת דרך חתחתים לאדם שכמוני, עברו כבר חמישה ימים החודש ועשיתי רק מאה שקל החודש, אפרופו השלמת הכנסה. זה זין גדול.

אפרופו זין גדול, מאז היומולדת שלי התקשרו אלי אולי 3 אנשים מכל אלה שהזמנתי או שהם חברים שלי כך או אחרת. סתם ציון עובדה.

הטיול שלי בימים האחרונים כולל את נחל עוז (לא לבוא בלי פקקי אזניים), מעבר כיסופים (שנאמר: "עזה כמוות"), מחסום ארז (שנראה כמו טרמינל 2 בנתב"ג), יד מרדכי (בשביל הדבש), ועוד כמה מקומות בדרך בשביל הכיף.

אם יש משהו שלמדתי על עצמי ביתר שאת בימים האחרונים זה שביחס לאנשים אחרים שאני מכיר אני האדם עם הכי הרבה תושייה שאני מכיר. מסתבר שתושייה היא מצרך יקר. חבל שאי אפשר לעשות ממנה כסף, או שמא?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 5/7/2006 08:09  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)