לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2004

תשובות לשאלון השבועי



למה, לדעתך, אנשים כותבים בלוג?


מאיפה לי לדעת?
אני כותב וזה נותן לי פורקן הרבה פעמים.
אני כותב הרבה פעמים כי אין לי משהו אחר לעשות
אני כותב כי אחרים כתבו ואני רוצה גם


השלימי: הבלוג שלי מלא ב....
שיתופים
רצונות
טענות
תקצירי ימים
חרא שצף (משתדל שלא)
ומתכונים

האם כתבת אי פעם משהו ופרסמת אותו? שיר, סיפור, אגדה, דו"ח מס הכנסה...


יש לי אתר משלי
כתבתי באתרים של אחרים
אני מפורסם יחסית בקהילה שלי

האם את מגדירה את עצמך כיוצרת מתוסכלת?
בשום פנים ואופן לא

האם את כותבת גם מחוץ לבלוג? למגירה, לשידה, למקרר...
אני כותב לאתר שלי

איזה סוג בלוגים את מכניסה לקבועים שלך? או בקיצור, מה את הכי אוהבת לקרוא אצל אחרים?
אני מכניס ללינקים שלי רק דברים שמרגשים אותי.
לא מרגש לא נכנס.

האם מספר הכניסות לבלוג שלך משפיע עליך, או שאת כותבת לעצמך וזה לא משנה?
לפעמים הוא משפיע עלי.
לפעמים בא לי להעלות אותו קצת אז אני משתדל לכתוב יותר.
אבל בד"כ לא.

האם את מפרסמת את הבלוג שלך בשם אנונימי או מלא? פומבי או פרטי? למה?

אנונימיטי.
למרות שמישהי כבר אמרה לי שהבלוגספירה היא בית זונות אחד גדול.
וחוצמזה- בישראל כולם מכירים את כולם, ואם לא, אז את חברה שלהם.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 14/3/2004 19:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)