לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2004

שעת לילה


ציניות זה סוג של ויתור.

אני לא מאמין לאף אחד שהוא ציני. אולי שהוא צינצנת.

כל אחד שהוא ציני, הוא מסתיר בתוכו משהו שהוא ויתר עליו מהאישיות שלו, משהו שהוא ויתר עליו מהחוויה שלו, מהתמימות, מהתום.

הכרתי היום מישהי מהכתה שלי. ישבנו ביחד והתבדחנו, היא ישבה מאחורי והתלוננה על המתרגלת הזוועתית לדעתה. אני אישית די אוהב אותה. חוסר המושלמות שלה, ואי הנסיון שלה להכחיש את זה או להסתיר את זה עושה אותה אנושית וניתנת למגע בעיניי.

אחרי זה ירדנו אני, היא וגבר גבר לקפיטריה לאכול משהו לאחריי זה נכנסנו לעוד שיעור, שהיה על אנתרופולוגיה, אבל בעצם היה יותר כמו שיעור מרענן, מזון פילוסופי. אני דיברתי, יעל דיברה, עוד מישהי דיברה, וזהו, רק שלושתינו דיברנו כל השיעור, שהיה מרתק, ונתן לנו מקום להתבטא. וכל מה שהיא עשתה בסוף השיעור היה להגיד לי, oh please.

ציניות זה סוג של ויתור, ויתור על משהו שפעם היה שם ועכשיו מוחבא היטב, נסתר מהעין, אבל מנקר בלב, אולי קצת חמוץ, אבל עוד דופק.

דיברתי היום עם נועה, התקשרתי אליה שוב, היא שוב התנצלה ואמרה לי שלא היה לה זמן, והיא התנצלה שוב ושוב, ואמרתי לה בסדר ושוב בסדר, ורציתי לקבוע איתה שיחת מסנג'ר, אבל אין לה, אז היא הבטיחה שעד מחר, עד מחר זה יהיה מוכן, וכל מה שאמרתי, שאני אחכה לזה. היא התנצלה והתנצלה.

ראיתי חומות של תקווה. שוב. ושוב. הסרט החמוד הזה, אני אוהב אותו, עושה לי הרגשה טובה.

נזכר עכשיו בשורה האחרונה מקאנדיד: "יפים דבריך, אמר קאנדיד, אבל עלינו לטפח את גננו".

נכתב על ידי יוזף ברויר , 18/3/2004 23:52  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)