לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

ההרוג בנהריה היה איש מאד יפה


נסענו 40 דקות אחרי שנשמעה הצפירה בראש פינה.
מצאנו את עצמינו מהעיתונאים היחידים בנהריה.
בדרך, כשהיינו בטעות בכל המקומות בהן נפלו קטיושות, גילינו הרס עצום של מבנים, ללא ספק פרי רקטות חזקות יותר ששוגרו אל עבר ישראל.
לבסוף, הגענו למקום בו היו מוטלים חלקי ההרוג

מאותו רגע  היתה לי בחילה וכמה דקות אחר כך, ועד עכשיו יש לי גוש בגרון.

כבר יומיים שלושה שאני מנסה לאבחן את המצב שלי כל העת, להישאר נוכח, להישאר ער למרות המצב.
זה לא קל בכלל כי כל מנגנוני האנוש שלי מבקשים סגירה.
הצלחתי להבחין על עצמי שאני עוד לא במצב של עיכול אלא במצב של אגירה.
אני אוגר הכל ולמרות שאני מדבר על זה קצת, עם אנשים וגם פה, עדיין איני מעכל.
התחלתי לשקול שמצבי הוא טראומה, למרות שאני לא יודע בדיוק את ההגדרה.
עוד הבחנתי על עצמי שיש לי נטייה להיסטריה שקטה, בלי ספק עם יסודות אימהיים, אך אין שום דבר רגיל במצב בו אני נמצא.
אגב אמא שלי, היא אומרת שהאנשים שסובלים הכי הרבה מפוסט טראומה הם האנשים שמסתכלים מהצד; צלמים, אחיות... אנשים שעוזרים.
ולי , אני מזריק לעצמי את המציאות בצורה מאד מזוקקת דרך פריים מאד מוגדר שנכנס לי מהעין שמאל ישר אל תוך תוכי.

וכמו תמיד, אני לבד, עם צלם שלא מדבר רגשות ועם הומו בארון

אני ועצמי מנסים לקיים דיאלוג

נכתב על ידי יוזף ברויר , 18/7/2006 22:32   בקטגוריות מדינה במלחמה ואני  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)