לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

שאלה שהייתי צריך לשאול את עצמי


נדרשתי עם עצמי לשאלת "מדוע איני לוקח לי יום יומיים חופשה מהצפון"?


א- כן, אני נמצא בסיטואציות לחוצות לרוב.
אבל לעומת אחרים שיושבים במערכת ומנתבים אירועים רבים, אני עובד במרוכז לשעות מעטות ואז חוזר ונח. 


ב- זה נצבר, אדם צריך לשנות אוירה, להחליף חמצן במקום אחר.
יכול להיות, אבל בשבוע האחרון אני מצליח לישון שנ"צ או שנ"צ מאוחר יותר מבזמנים רגילים.
יותר מכך, אני נמצא במקום בו אנשים אחרים באים כדי לנוח, אני בצימר בצפון. יש לי את הנוף הכי יפה בארץ והאויר הכי נקי.
זאת ועוד- מעולם לא ישנתי כל כך טוב בלילה באופן מתמשך כזה. 

ג- חסר לי האוכל של אמא.
נכון, אבל מצד שני- איזה ארוחות בוקר אני מקבל פה. 


ד- עזוב אותך, אתה צריך לשנות אוירה, ולא משנה מה תגיד.
אולי, אבל כל יום אני תופס פה כמה פריימים שנותנים לי מזון לנשמה, אני עושה את האומנות שלי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 25/7/2006 20:57   בקטגוריות מדינה במלחמה ואני  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)