לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

יום ראשון


6:52, אני מתעורר מאזעקה. עכשיו 7:16 וכבר היו עוד שלוש כאלה.
זה מדהים שאין סוף לעניין הזה. אני אמנם יורד היום הביתה, אבל בינינו, חוץ מלהחזיר את האוטו אין שום סיבה..
הנה כבר 7:21 ועוד אזעקה פה. זה מעניין, יש נפילות פה, אני מרגיש אותן מתחת לרגליי, אבל הכל פה כנראה בשטחים פתוחים, כמו צועקים לי כל הזמן "זאב זאב".

לסיכום התקופה הראשונה שלי פה, היה אקשן, היה מגניב לאללה.
אני חייב לומר משהו- אני מאד אתאכזב אם פתאום תיגמר המלחמה הזו. אני לא חושב שמיצינו את מה שהיה לנו לעשות בלבנון, אני לא חושב שהשגנו את היעדים שלנו עדיין, אני חושב שיציאה עכשיו תתפרש עוד פעם כנסיגה בבהלה (אני לא חושב שהנסיגה מלבנון בשנת 2000 היתה בריחה). אני חושב שכולנו פה (חוץ מאלף איש פה ושם) חושבים ש"צריך לתת לצהל לנצח" ושאנחנו עדיין מוכנים לשלם את המחיר האישי על זה.
אין דרכים קלות להתמודד עם המצב שנקלענו לו. אבל אני באמת מאמין שהגענו למלחמת אין ברירה איתם ולמרות ששבעתי מלעשות צילומי רפרודוקציה, הייתי מתגייס בלי לחשוב פעמיים אם הייתי חייל קרבי והיו קוראים לי בצו 8.

נכון לשבע וחצי נגמרו האזעקות פה, עכשיו סתם יש מסוקים בשמיים, בואו ננחש מה הם הולכים לעשות.


שבוע טוב
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/7/2006 07:16   בקטגוריות מדינה במלחמה ואני  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)