לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006


יצא לי האוויר היום לגמרי. אם יש משהו שאני כל כך כל כך שונא ומתעב ומוכן לוותר עליו לעד זה שיחשבו שאני בא לגנוב משהו.
אני גם שונא שאומרים לי לא לעשות שרירים ואני שונא שאומרים לי "אל תחצה את הקו" כאילו אני בוחן את הגבולות שלי.
זה כל כך מעליב אותי.
אני לא רוצה להודות בזה עוד אולי, אבל אני אולי לומד עכשיו שיש זמנים, יש מקומות ויש אנשים שאיתם צריך להוריד את הראש כדי לשמור על דבר קייםץ
הייתי מתגייס אם באמת היה צריך אותי.
כבר  שעות שאני לא מוציא מילה. גם לכתוב פה זה מאיזשהו אוטומט של תחזוקה כללית של המחשבות שלי.
נשבר לי מהסובבים אותי, חבורת אנשים משועממים.


עדכון 23:34: נסעתי לאביבים לקחת את הכתב שנכנס אתמול ללבנון. אמר לי שהם שקלו במערכת להעיר אותי בלילה להכנס איתם,מסתבר שזה היה אפשרי.
בלי קשר, אבל עם קשר, חזר לי קצת המצברוח. חזרנו ומצאנו קולגות שלנו פה בדשא שלנו.
רציתי קצת חברים משל עצמי. בימים טרופים אלה אפשר למצוא אותם רק במסנג'ר או בסקייפ. לא יודע, אולי מאוחר מדי להיום. מיילים ישמחו אותי עכשיו.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 2/8/2006 19:16   בקטגוריות מדינה במלחמה ואני  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)