לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

היום


יום קשה עבר על כוחותינו ועוד לא תש.
זה התחיל הבוקר באביבים, סיפרתי לכם. פתאום ככה משום מקום הוא אומר לי:
"אפשר לומר לך משהו? בכנות?"
נפל לי הלב לתחתונים, אתם יודעים מה זה אומר... אמרתי לו:
"ברור".
הוא שתק רגע, הסתכל אלי, הזיז את המבט שלו, חזר אלי ואמר:
"אתה תותח. תותח שטח שחבל על הזמן".
שתקתי. "תודה", אמרתי. אני מודה שהופתעתי. מי שהייתי איתו זה שקט וממוקד, ולא הסכמתי לזוז מהמקום שלי כדי למצוא חן בעיניו. נשבר הדיסטנס. זה היה אחרי כפר גלעדי, שהיה נורא ואיום מבחינה אנושית. לא האמנתי למה שהעיניים שלי רואות, ועוד הייתי רחוק, לא כמו הדס שטייף שבכתה בשידור כפרעליה.

היינו היום ממש תחת אש. כמו בכל פעם שמישהו פותח מצלמה שם ומשדר שידור ישיר, לא עובר זמן רב ומתחילים המטחים לרדת. זה קרה באביבים בימים הראשונים, זה קרה עם הרמטכ"ל לפני שבוע, וזה קרה היום שוב בכפר גלעדי.

מאוחר יותר, לקראת שש בערב חזרנו לכפר. חשבנו שנבוא למסיבת עיתונאים. טעינו. כל האזור בער. בער ברמה שכשיצאתי מהאוטו נשמתי נשימה יפה של עשן והעיניים שלי התמלאו באבק של שריפה. דברים פשוט התעופפו להם באוויר.
ויתרתי. כלום לא שווה אם אני נחנק. זין. יש היום המון הרוגים.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 6/8/2006 20:18   בקטגוריות מדינה במלחמה ואני, אקטואליה, צבא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)