לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

סיפורו של הערב מבחינתי


היום בערב אמרתי סופסוף את מה שהיה על ליבי.
אמרתי שכבר זמן מה שאני עצוב, זמן רב כבר אני לא אומר שאני מאושר, זמן מה עוד כל מיני דברים.
היום בערב גם גיליתי שבלי תוכניות אני מרגיש אבוד.אני מלך בלהגשים את התכניות שלי, אבל בלעדיהן, אני אפסון.
היא הסתכלה עלי בתדהמה. "אני בדיוק ההפך", אמרה. "אני מלכה בלתכנן תוכניות אבל חלשה בלהוציא אותן אל הפועל."
הכל התאפס אצלי פתאום. פגשתי אותה וישבנו באגאדיר. היא אכלה המבורגר, אני אכלתי קצת עלים ירוקים עם עגבניות. זה לא היה עניין של שליטה עצמית  זה פשוט היה להקשיב ללב.
אחרי שאמרתי לה שאני צריך טיפול, היא ואני חשבנו על אותו הדבר. אני אמרתי שהמקום ההוא לא מתאים לי לטיפול דווקא בגלל שהוא לא מיועד לטיפול, והיא אמרה שדווקא ללכת לשם ולאמן (לעומת להיות משתתף) יכול לעשות את העבודה טוב מאד.
הופתעתי. לא חשבתי על על מה שהציעה קודם וההצעה שלה נפרשה בפניי כאפשרות חדשה ומדליקה ופתאום דברים אחרים בחיים שלי נראו לפתע אפשריים כמו שלא היו קודם כמו גם פחד שהיה לי שלפתע לא הפחיד אותי יותר (שיחה שיש לי לעשות עם האדם במערכת שהולך להעסיק אותי).
כל הערב פתאום השתנה וקיבלתי מנת חמצן שלא ציפיתי לקבל דווקא ממנה.
אני מת על אפשרויות חדשות שנפתחות. זו כזו מלכות שמיים.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/8/2006 01:34   בקטגוריות ערבים, עתידי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)