לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2004

תשובות לשאלון השבועי



מה הדבר שהכי מעצבן אותך?

חום.
אם חם לי מידי אני לא יכול להשאר רגוע, הדם עולה לי לראש (זה מרגיש כמו אורגזמה, רק ההפך) ואני נטרף ונהיה עצבני.

האם את/ה אוהב/ת לעשות אחד מהדברים הבאים ואם כן... נא לפרט: לשיר,לרקוד,לשחק (דרמה).
אני אוהב לשיר, לעצמי, במסיבה, בקריוקי
לרקוד- בכל מקום, כמה שיותר
לשחק?
אני אוהב כדורסל דרמטי, ואולי אקנה לעצמי רולרבליידס.

מה את/ה רוצה לעשות כשתהיי/ה גדול/ה?

מאמן.
אבל אני רוצה לפתוח מקום, בר, פאב, מקום לאלכוהול.
וגם, אני רוצה לבנות אתרים.

האם היית משתתף/ת בכוכב נולד או בקחי אותי שרון?
לא הייתי משתתף.
אבל השאלות פה מאד מטומטמות.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 1/4/2004 14:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)