לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

מחויבות, מין ואינטימיות


יום אתמול ערער לי את שיווי המשקל שלי וכל מה שקיבלתי עלי רק שלשום כאילו היה כלא היה.
הבוקר התעוררתי מסמס בכלל ושבתי לי לישון.

שנים עברו מאז השתתפתי בסמינר אימון. שלשום הכנסתי את עצמי לשניים כאלה שיתחילו מהשבוע הבא.
אחד מהם מדבר על מין ואינטימיות. תארו לעצמכם. בטח מעולם לא חשבתם על זה, להתאמן במין ואינטימיות, בשיחה.
השני הוא סמינר מחויבות. הסמינר הזה מדבר בין השאר על למה יש לנו את התוצאות שיש לנו בחיים. יותר מכך, התוצאות שלנו בחיים הן במתאם למחויבויות שיש לנו בחיים; למה אם כך, אנחנו מקבלים תוצאות בחיים שהן שונות מהמחויבויות שאנחנו חושבים שיש לנו? הסיבה לכך היא שיש לנו מחויבויות נסתרות, ואנחנו לא מודעים למחויבויות הנסתרות האלה והסמינר הוא בדיוק על לחשוף אותן.

אימון עובד כי הוא נועד לחשוף את אותן פינות שאיננו רואים ושאינינו יודעים שאיננו רואים. הרבה שנים לא שמתי את עצמי כמשתתף פעיל. הפעם האחרונה היתה במאי 2004 בקורס של ארבעה ימים. ההבדל בין קורס לסמינר במקרה הזה הוא שסמינר אורך בערך 3 חודשים, זמן להרבה דברים לקרות, זמן להתאמן על השרירים החדשים שאקבל.

למה אני עושה את זה?
מחויבות, מין ואינטימיות, אני חושב שאלה הן שלוש שיחות מאד דומיננטיות בחייו של אדם. אני חושב שבשבילי אלה שתי שיחות מרכזיות בחיי כרגע במיוחד. זו הסיבה שאני עושה את זה.

 


"היכולת לאינטימיות מחייבת מידה של בטחון ואמון באחרים". (מתוך הסמינר)
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/8/2006 09:06   בקטגוריות אימון  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)