לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

מבחינה רגשית


ישנתי שנת צהריים 35 דקות עד הטלפון.
יש לי חלומות, וכשאני מתעורר אני זוכר אותם, לפחות את זה שהיו לי. אני מרגיש שהמוח שלי עובד כשאני ישן. אולי זה בגלל שאני קורא לפני השינה. קראתי היום קטעים חזקים מאד על ההבדל בין גברים לנשים בכל הנוגע לרגשות של אלה מול אלה, לניהול שלהם, להרחקה שלהם או לקירוב שלהם. בעוד אני מרגיש יוצא דופן ביחס לגברים, אני מרגיש שהסכמתי לגמרי עם מה שקראתי בספר. אחד הדברים שהבנתי בנוגע לעצמי ולמערכות היחסים שלי, וכבר אמרו לי את זה בעבר הוא, שנשים רגילות לגברים הטיפוסיים ואז כשהן פוגשות בי זה הופך להיות כמו פגישה עם אישה, מבחינה רגשית הן מופתעות כי הן לא מוכנות לזה.

זה רק הסבר חלקי, אבל הוא מספק. שאר ההבנות שלי לא בהכרח עלי, אבל ההבנה שלי את ההתנהלות הותירה אותי קצת מתפעם, קצת המום, קצת מרים גבה, קצת מהכל... אני פשוט מרגיש היום שאני רואה יותר. רואה יותר, מבחינה רגשית.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 6/9/2006 16:43  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)