לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

לא רק עבודה


אתמול:
ארבע וחמישים בבוקר אני יורד מהאוטובוס בתחנה המרכזית של אילת!
הייתי באילת היום. נותרו לי כמה שעות עד שתיפתח החנות ואקנה את העדשה שלי שעלתה לי יותר מהאופנוע שלי והקסדה יחד.

בחמש וחצי כבר צילמתי מפגש בין יהודים לערבים שדיברו על המלחמה. באופן מיידי חזרתי למלחמה מבחינה חוויתית... היה מרגש ומעניין להקשיב להם.

משם רצתי לצלם את מבקר המדינה, עם העדשה החדשה שלי, שהתעלתה כל כך הרבה מעל למה שהכרתי עד עכשיו, יצא מהמם.

מחר- הפתיחה של התערוכה שאני משתתף בה.
מי רוצה לבוא?

היום:
הנה, קמתי בבוקר עם רשימת דברים שגיסי השאיר לי לחשוב עליהם. לא הייתי צריך את המקלחת בשביל לחשוב עליהם, הם ממש חיכו לי "על השולחן".
אתמול בערב הוא אמר לי: "אל תחשוב על הדברים, אל תשאיר אותם בראש, תכתוב אותם". לי הוא אמר לכתוב את התכניות שלי... חייכתי בשקט.
התעוררתי, התקלחתי, התגלחתי יפה לקראת הערב שלי היום וישבתי לכתוב לי את רשימת הדברים.

הוא נתן לי חומר למחשבה בנוגע לאימון. הוא אמר: "בנוגע לאימון, אותי מעניין מי לוקח מאמן, כדאי לך לבדוק מי לוקח מאמן לפני שאתה מקדיש שנתיים מהחיים שלך לתואר שני ("שזו התחמקות מטורפת ומצויינת מהחיים) או לאיזשהו קורס, כדאי שתחשוב לעומק על פוטנציאל ההשתכרות שלך, על אחר כך". אפשר לחשוב על אחר כך, הוא אמר.

אני יוצא לצלם עכשיו, הבנתי כמה דברים איתו, כתבתי אותם על דף,
אולי לא יספיק לי הזמן היום- יש גם את מחר.

הזמנה במייל להיום בערב מישהו?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/9/2006 09:20  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)