לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

כוח המוח, הנדסת המחשבה


אני בבית משפט, מחוזי אם אתם רוצים לדעת. מחכה שזה יעבור קצת, כדי שאוכל להתפנות לדברים החשובים לי.
אני לא יודע מה מאד חשוב לי כרגע, אבל אני יודע שיש דברים חשובים שנאי צריך לפנות להם את הזמן שלי.
אני מרגיש לא ממוצה, אני מרגיש שאני יכול יותר ושאין דבר העומד בפני הרצון, הרצון שלי.
הרצון שלי חזק, יש בי אנרגיה כמעט בלתי מתכלה כשמדובר על להשיג דברים. כשיש משהו שאני צריך או רוצה כלום לא יכול לי אלא אם, אלא אם איני יודע כיצד להשיגו.
זמן רב אני מעביר בחיי בלהבין איך וזה לא מובן מאליו. זמן רב אני גם מעבר בלהבין מה אני רוצה, מה אני צריך וזה עוד יותר לא מובן מאליו, כי אני מגלה אני יותר נעצר על ידי זה שאיני יודע מה מאשר שאני נעצר על ידי איך להשיג.
התחלתי לקרוא היום ספר חדש, על לפתח את המוח. העטיפה שלו מרשימה. צורת הכתיבה קצת פחות. אני אראה לאן הספר יכול לקחת אותי, להפסיד אין לי מה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 25/9/2006 13:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)