לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

תובנות ללילה


כשאני מבין משהו אני מצמיד את שתי השפתיים שלי אחת לשנייה כאילו אני מחייך, אך צידי שפתיי אינן מתרוממות אז.
כשאני מחייך חיוך של הערכה אני מרים את צידי שפתיי. זה חיוך מאופק, אבל לא חסר בו דבר.
לפעמים כשאני שמח שואלות אותי נשים מה אני צוחק. "אני לא צוחק", אני אומר, "אני מחייך". ואני לא מבין איך הן לא מבינות מראש את ההבדל.

תובנות- כשאני מבין משהו קל לי יותר להתקרב, אך גם להתרחק. נוצרת לי בחירה אמיתית, לתת את עצמי או לא לתת את עצמי. בחירה אמיתית.
סיפוקים- דחיית סיפוקים כבחירה עושה אותי מעריך את עצמי יותר.
תובנות- אני מחכה, כמדיניות. התובנות באות בעצמן, בין אם מהראש שלי מהקשבה ובין אם מהאדם השני שבשיחה איתי.

היום בשיחה עם הקבוצה שלי אמרה אחת שהאינטליגנציה הרגשית שלה נועדה כדי לקדם משהו באישיות שלה. אמנם הדבר הראשון שחשבתי הוא שאינטליגנציה רגשית לא נועדה לשום דבר אלא מתפתחת כעצמאית אבל נתתי לזה מחשבה שנייה ושקלתי שאולי, אולי זה אפשרי.

תובנה- אנשים, בכלל אנשים, לא שוקלים דברים כמעט. הם מפסידים. לשקול זה לתת לעצמך את מתנת אי הידיעה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/9/2006 23:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)