לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

כלבים גנבים ומורות בבתי ספר- 10 נקודות על המצב


שמעו, ראיתי אצל מל את הלינק הזה.
אז כמה דברים:
1- אני לא בהכרח נגד, ולא כי אני בעד רצח של בעלי חיים, אלא אני בעד אזהרות חמורות.
2- אני בעד האזהרה המכוונת נגד גנבים. להלן חלק מהכתוב: "... אך הגנבים מוזהרים לשמור על כבוד כל המעורבים, ולא להתקרב לבית הזה- כי זה יכול לעולות להם בחייהם- כי יש כאן אנשים עם נשק חם, שיינקבו אותם בכדורים."
3- אחת הביקורות שלי על האמריקאים זה שיש להם שלט לכל דבר ועניין, ואחת היא כמה העניין קלוש מבחינה ציבורית. זה אדיוטי.
4- אחד הדברים שאנחנו הכי מצרים עליהם ביומיום שלנו זה החינוך הגרוע שילדינו מקבלים, הרבה בעקבות שחיקת מעמד המבוגרים, בגלל חופש הביטוי שהגיע לרמות חדשות ועוד ועוד רעות חולות.
5- אז קודם כל נורא שמחתי אתמול לראות כתבה בטלויזיה על זה שהחזירו במקומות רבים את התלבושת האחידה ושמעמידים ילדים ביסודי דום מול הדגל ועם שירת התקווה. אין דבר שהוא נורא בעיני כמו לא לדעת דברים אלמנטריים ושזה לא יציק אפילו. תארו לעצמכם לא לדעת את "התקווה" או מי היה בן גוריון. וזה לא כאילו אני מבקש מאנשים לדעת שהרצל היה עיתונאי אוסטרי חלילה, אני לא מרחיק לכת עד שם. "תירגול הבוקר" הזה של הילדים לפחות מטמיע בהם דברים בסיסיים של ידע וסוציאליזציה בסיסית טובה כמו כבוד למבוגר (אחרת הוא יגדל וידע כמה כוח יש לו וישתמש בו לרעה- נלמד, הוכח, אין ספק).
**נספח ל-3: שלטים שמים גבולות. גבולות עובדים. אני בעד שלטים.
6- אחד העקרונות שהורים צעירים לומדים הוא שיש לשים גבולות לילדים שלהם ושילדים שגדלים עם הורים חבריים מדי גומרים כשונאים וכועסים על הוריהם, גם זה נלמד והוכח כבר מזמן.
7- אם תופסים קצת מרחק מהעניין הזה אפשר להגיע עד הרמות הגבוהות של ניהול המדינה ואת המיאוס מהמערכת הפוליטית.
8- אם יורדים קצת אל הקרקע אפשר להסביר כך את תאונות הדרכים.
9- מורה עם ותק של עד 5 שנים מרוויח 5000 שקל ברוטו. עם 10 שנים ותק ומעלה ירוויח מורה 7000 שקל ברוטו. מנהל ירוויח 20000 שקל.
10- לעתים רחוקות נכנסים אנשים טובים לפוליטיקה. לעתים רחוקות נכנסים אנשים טובים למערכת החינוך. אתם רואים את הקשר?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 6/10/2006 12:32   בקטגוריות נקודות על המצב  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)