לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

יפה


באמת היה לי מגניב היום.
בבוקר אחרי שצילמתי הלכתי לקנות לי תיק חדש למצלמה. מצאתי אותו בכך וכך מאות שקלים ואז הלכתי למקום אחר ומצאתי אותו בכך וכך פחות מאות שקלים. בחרתי לא להשתמש באשראיאי ופשוט נתתי את זה במזומן.
התיק שלי נועד כדי להכניס בתוכו את כל הציוד שלי כולל החדש (עדשה בומבילה).
לכן ובעקבות זאת הייתי צריך להשיג לעצמי ארגז חדש לאופנוע, שלי קטן מדי.
אני אומר לכם, לצלמים יש קטע עם גודל.
אפרופו גודל, הגעתי לחנות האופנועים הסמוכה למקום מגוריי שם קיבלה את פניי אחת קטנה יפה חמודה עם ביטחון עצמי גדול והומור עצמי אף גדול ממנו ופלירטטה איתי בכיף. לא סתם פלירטטה, התחילה לדבר על סקס כאילו אין מחר בעודה מביטה לעברי ומסננת שאני חמוד. לא יודע איך, אבל היא אמרה שאני גם חמוד וגם מתוק בתוך שני משפטים ועל הדרך פלטה משהו על השדיים שלה, שהיו מוסתרים בחזיית ספורט מכוסה בגופיית סבא אופנתית (שזה כאמור בחירת העורך להחודש).
או אז, כשהסבירה לי על הז'קטים (של האופנוענים כאמור) ראתה שהמבט שלי אינו מובן לה. היא שאלה על מה אני מסתכל.
"אה, אני מסתכל לך על הציצים", אמרתי לה, היא חייכה ועברנו הלאה.
זה היה כל כך כיף לדבר עם אשה בצורה הזו, בשיא הטבעיות, גם שלא הסתכלתי על השדיים שלה, שאגב, היו בנויים לתלפיות.
אחרי שהחלפנו עוד כמה משפטים קרא לי המוכר מהחנות ליד והציע לי ארגז טוב מאד יד שנייה וכמובן שהסכמתי. הוא הודיע לי שאצטרך לחכות (המתנה שנמשכה עד שהלכתי משם) שימצא את המפתח שיפתח את כל העסק.
בזמן ההמתנה לקחתי אותה למסע בתמונות שלי, עליהן קיבלתי מחמאות נעימות. נפרדנו לשלום, היא היתה מצחיקה ונעימה.

ערך מוסף אני מוצא לי. אני באוניברסיטה עכשיו, מביט, בוחן, מקשיב לפאנלים מעניינים בנושא משפט.
קנט מן, שהיה ראש הסניגוריה הציבורית בזמנו תפס את עיני, עם שיער דמוי קרמר, משקפים עגולות של פעם ומבטא אמריקני בריטי, בלט מבין כל האנשים שצילמתי.

בקרוב אצא לארוחת ערב, אפגוש אנשים נחמדים, מחר אצא למסיבה, ובינתיים, אוניברסיטה זה המקום לנשים יפות.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/10/2006 16:58  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)