לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2004

נכון


אתן צדקות, המון זמן לא חידשתי כאן. האמת רק שלושה ימים, וזה מרגיש כמו הרבה יותר. אני לא יודע אם לא היה לי מה לכתוב או שפשוט לא כתבתי מסיבות שונות, אבל ככה זה.

ביינתיים התגברתי על חסימה שהיתה לי בעניין כתיבה באתר שלי, חודשים לא כתבתי והנה היום באמצע שיעור קלאסיות החלטתי שאני מוציא את המטעמים שהיו לי בראש בימים האחרונים מאז ראיתי את הפרק האחרון.

חוצמזה, התקשרתי למישהו שיהיה חבר לי פעם ושאת הלינק ניתן למצוא ב"טובים" תחת "מכתב אהבה לגבר.

אז התקשרתי אליו. זאת היתה חוויה מאד מעניינת. הוא דיבר איתי.

הרגשתי כמו שהרגשתי פעם עם אבא שלי. משום מה יש לי בחיים כל מיני סיפורים על אנשים שעזבו אותי וראו זה פלא, כולם גברים.

יש את ש' יש את ע', יש את ט' ויש את צ'. אני ספרתי ארבעה.

אני לא זוכר בנות.

בכל אופן, היום באמצע שיעור קלאסיות החלטתי שאני יורד על הדף וכותב וכותב וכותב. עזר למדי שהמרצה משעמם ושישבתי לידי חברה טובה שלי ג'ני שאני והיא מיודדים בערך מהיום השני של שנה א'.

אז יצא לי מאסטרפיס, נשבע לכן. א סתם. אחרי שראיתי את הפרק הזה חשבתי על ההוא ממקודם. אמרתי לעצמי שבטח היינו עושים מטעמים מהפרק הזה. ככה היינו קוראים לזה. מטעמים. אז היו לי מטעמים בראש, והחלטתי שאני הולך לבשל לבד וזהו.

לקח לי יומיים ועשיתי את זה.

בנוסף, עשיתי את הבאנר פלאש המקפץ הראשון שלי ושמתי אותי בגאון באתר שלי למען יראו ויראו  וחוצמזה עיצבתי לי את האתר מחדש בצבעים חדשים והוא נראה היי טקי מאי פעם. אם פעם הוא נראה טוב, היום הוא נראה הדור הבא, אם אתם מבינים למה אני מתכוון. אוי אני כל כך גאה בילד שלי.

 

הוצאתי היום נקודות חן. לא כאב או משהו, אבל הזריקות היו מעצבנות. אחת בבטן ואחת בגב.

חוצמזה, יש לי עכשיו כמה ימים חופש, אני הולך ללמוד למבחן של יום ששי, אין סיבה לא להוציא שם ציון מצויין, בכל זאת, לכולם בערך יש את התשובות כבר. השאלות חוזרות על עצמן.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 25/4/2004 23:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)