לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

סיבה ומסובב


אתמול באימון התחלנו לרדת לעומק המושג שלנו אינטימיות. השיחה היתה על מה זה אינטימיות בשבילינו. חשוב- בשבילנו, ולא באופן כללי מה זה. ראינו שאינטימי זה כשאני חשוף עד הסוף, מביא את הפנימי העמוק, שאין בי שום דבר מוסתר, הולך עד הסוף מעבר להעמדות הפנים, מקבל את עצמי ואת האחרים כפי שהם וכפי שהם לא.

אצלי, ההקשר הראשוני, אחרי חקירה מעמיקה עליי, זה שהחיים מסוכנים ושאצלי האכזבה מחכה מעבר לפינה.

פעם לפני כמה שנים יצאתי עם בחורה. הייתי אז בטח בן 21 אולי 22, היא היתה בת 25, למדה הנדסה, היתה קצינה בחיל אויר. אחרי כמה פגישות הבנתי שזה לא זה וחתכתי. כמה חודשים אחר כך דרכינו נפגשו שוב והיא התחילה איתי (למרות שאני לא זוכר את הפרטים במדויק).
אני זוכר שבאתי אליה הביתה. היא רצתה לספר לי משהו. נכנסתי והיא אמרה שהיא בדיוק נכנסת להתקלח.
חיכיתי לה בחדר השינה שלה ולבסוף היא יצאה. אחרי שהתלבשה היא לקחה לי את היד וסיפרה לי שהיא מאד שמחה שהכרנו שוב כי היא (נדמה לי שזה מה שהיא אמרה) נפגעה בפעם הקודמת. אמרתי אוקיי ואז היא המשיכה. אחרי זה הגיע הבום.
היא שיתפה אותי בזה שהיא רצתה להתקרב אלי ושנהיה זוג כדי שהיא תוכל לזרוק אותי אחרי זה.

אחד הדברים שגיליתי אתמול הוא משהו שידעתי אבל לא ידעתי כמה גדול הוא.   להלן.
כשאני נפגש עם אשה אני נוטה להיות פתוח. יותר מפתוח. אני מפתח קירבה ומרגיש אינטימי לשתף ולספר דברים.
תגובה כמעט קבועה היא אצל נשים שהן מרימות גבה בתדהמה מזה שהן מרגישות פתוחות מספיק בשביל לשתף גם אותי.

אחד הדברים שקורים לי זה שבעקבות שיתוף אינטימי של אשה אותי לעתים אני מבין שזה לא זה ושאני רוצה להתרחק.
כשחושבים על זה, זה ההפך מאינטימיות. זה להשתמש במשהו אינטימי נגד האחר, לשפוט אותו במצב של חולשה כמו שאני לא רוצה שיעשו לי. אתמול הבנתי את זה, והסיפור הקטן שסיפרתי לכם פה הוא המקור לו.

במילים אחרות, וכדי להגיע לסיכומו של דבר, אתמול גיליתי מהו אחד הגורמים הגורמים לי להימנע מפגיעה (נוספת, כמו זו שהיתה לי אז). מסתבר שאמרתי לעצמי משהו שלא ידעתי שאמרתי לעצמי. "נשים שמספרות על עצמן דברים אינטימיים מסוכנות לך", אולי אני אומר לעצמי שאין שם תום לב, כמו שהיה עם הבחורה הזו. זה כנראה מה שאמרתי לעצמי מאותו יום ואילך ואתמול קלטתי אותו.

ההשלכות של זה הן שאני יכול לראות שזה עוצר אותי בחיי. אני יכול לראות שזה לא עובד לי. והכי חשוב- אני יכול ללכת מעבר לזה- כי קלטתי את זה, וכי אני יכול לראות את זה עכשיו כשזה קורה לי בLIVE ואני יכול לצפות נפילה (כמו שבפתח חטאת רובץ) ולהביא משהו חדש לשם, כי אני יכול.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 6/11/2006 06:38   בקטגוריות מין ואינטימיות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)