לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

שדרות, צילום ושלוש נשים יפות


בסוף השבוע הזה תיכננתי לרדת לשדרות. לא מצאתי לי מי שתרד איתי (אין הרבה שבאות בחשבון).
בכלל, עיצבן אותי שיש שטח מלחמה בארץ והעיתונות לא עוסקת בו די.
אני יודע, היום בראש הכותרות עמד האנס הסדרתי (הייתי נותן בו כדור), ובעיתוני סוף השבוע כבר נכתבו כתבות לפני יומיים ושלושה על שדרות וכו' ואפילו הבן של פרץ התגייס וכו' וכו'.
אבל לדעתי, כצלם, וזו דעתי בלבד, לא עושים מספיק כדי לשנות, כדי להביא את זה לקידמה.
זה רק קסאם. ועוד קסאם. וכמו המשפטים הקודמים שלי בשורה הזו, אחרי כל אחד יש נקודה. וכל קסאם הוא אירוע נקודתי. נקודתי. נקודתי. לא לשבור את הכלים. לא לצאת למבצע גדול. לא להרעיש בין שתיים לארבע. לא להתנהג לא יפה.
כוס אעמק (אני אומר).

ובכלל לא רציתי שכך יכתב הקטע הזה, בכלל רציתי להראות את ההוכחה (לטעמי) לכך שלא מקדישים מספיק לסיקור שדרות.
כשנושא הוא חשוב אבל לא חשוב עד כדי כך (או כשאין צלמים אחרים במקום) לוקחים צילומים מסוכנויות הידיעות.
יש איי פי (AP), יש איי אף פי (AFP) יש רויטרס, יש גטי אימג'ס(אבל הם קטנים) ואולי עוד סוכנות ששכחתי. או שתיים.
מערכות עיתונים תמיד יעדיפו ששם הצלם שלהם יופיע מתחת לתמונה. תמיד.

בעקבות הפוסט הזה של לחץ חברתי אני רק רוצה לומר למר לקורא עמיר פרץ שנתפס אומר (בעיתון הארץ) ש"מסע ההכפשה נגדו פוגע במורל הלאומי" שכבר מזמן לא שמענו מישהו שמעז לומר  "המדינה זה אני".
תיזהר.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/11/2006 22:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)