לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

היום שלי היום


נכנסתי הביתה. הורדתי את התיק.
על השולחן היתה קופסת אגוזי קשיו מלוחים.
שפכתי חופן לתוך צלוחית ואכלתי את המנה הראשונה בארוחת הערב שלי.
במייל חיכה לי מכתב של מישהי שלא דיברתי אליה יפה קודם.
בראש השתפכתי היום על כל העבודה שלי, upset מתמשך שיש לי על התנאים שלי בעבודה.
מרוב שהייתי במצברוח הזה לא הלכתי לסמינר שלי ובדיוק כשבאתי לסוע לכיוון רמת אביב לטרמפ שלי לסמינר התחילו מכוניות משטרה לצווח בתל אביב ולסוע כמו משוגעות להדר יוסף.
זה היה מעניין, חשבתי לעצמי, התקשרתי אליה לשאול לעצתה אם לבוא לסמינר או לא. היא הציעה לי לבוא איתה בטרמפ.
זה היה כל כך לא צפוי, כל כך הוציא אותי מהחשיבה הדו מימדית שלי של שוקו או וניל שמיד הסכמתי.
בדרך להדר יוסף החלטתי שאני לא נוסע. ידעתי שהחלטות שאין להן שורשים סופן לעוף ברוח והחלטתי ללכת אחרי הכסף.


היה לי יום קשה.
הוא לא התחיל קשה.
אבל הצורה שסיימתי אותו העידה יותר מכל:
ישבתי בסלון ואכלתי לי סלט חצילים עם ארבע פרוסות לחם וזיתים, המנה העיקרית של אוכל הילדות שלי שהזכיר לי שאוהבים אותי ושהכל בסדר.
התיישבתי לכתוב את זה,
היום שלם.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/11/2006 22:02  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)