לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

לט גו סיפור אהבה


היום בעודי יושב בבית הקפה האהוב שלי נכנסה בחורה כמו ישר מהפנטזיות שלי.
אלהים הוא עדי שכתבתי פה בעבר שאני גבר שאוהב לראות נשים בטרנינג, מין מראה קז'ואל כזה של לפני/אחרי חדר כושר.
היא נכנסה עם הכסא של האופניים שלה, פתחה את הלפטופ שלה מאחורי הגב שלי ועשתה את שלה.


אני בכלל חיכיתי לחברה יקרה.
כשסיימנו והיא היתה צריכה ללכת סיפרתי לה שאני רוצה להתחיל עם הבחורה הזו אבל מתבייש.
"לך תעשה את זה", היא אמרה לי בחיוך.
"אפשר להתחבר עם הלפטופ שלי בחשמל פה?", שאלתי אותה, זה היה משפט גאוני של התחלה שעלה לי באותו רגע.
"בטח", היא ענתה בחיוך חושף שיניים לבנות צחורות (א-לה פוטושופ)
התחלנו לדבר והיא היתה קומוניקטיבית לאללה. ולא סתם, היא דיברה על רומניה אז שאלתי אותה אם כדאי שתהיה לי אזרחות רומנית, אני דיברתי על ynet אז היא דיברה על הארץ, היא דיברה על התואר השני שלה אז אני דיברתי על התואר הראשון שלי... משתלם לקרא עיתונים אני אומר לכן.


סופה של פגישה במספר טלפון. היא רצתה, אבל מסיימת משהו עם מישהו, הסכימה שאני אתן לה את הטלפון שלי...
יצאתי משם מתרגש, הרמתי טלפון לשתף חבר. אמר לי "אם זה יקרה זה יקרה". עליתי על האופנוע.
ברמזור של ככר רבין הבנתי ש"צריך לעשות על זה לט גו".
לט גו זה כל כך אני
עדיין מתרגש מהאפשרות

לקטעי לעשות לט גו נוספים
נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/11/2006 20:42   בקטגוריות אהבה ויחסים, Let Go  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)