לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

קפה בסוף


אני יודע שלא עידכנתי כבר המון זמן. כבר יומיים שאני גם לא קורא בלוגים אחרים, פשוט עובד עובד עובד.
שלשום בניתי לי סט בבית, ממש בסטודיו בחדר הקטן, הפקה, עם אקססוריז ובימוי של בחור ובחורה שידברו עם המצלמה שלי, כל אחד בנפרד.
הם שניהם ישבו מולי, שיחקו "אין יחסים" כך שכל אחד משדר לי משהו אחר על השני. שעתיים שהישיבה של זזה בחוסר נוחות על הברכיים באין מקום הזה מאחורי המצלמה, שעתים צעקתי עליהם, ביקשתי מהם, דיברתי איתם, הזזתי אותם, כמו במאי, והייתי במאי, לשעתיים שלמות כמו שאף פעם לא הייתי, עד שיצאו לי פריימים כמו שרציתי, ברגישות ובנחישות, היה מטורף.
עשינו הפסקה אחת בערך באמצע אחרי שעה של עבודה מאומצת, כאב לי הראש כבר. ישבנו, הורדנו קצת תמונות למחשב ועברנו עליהן. בסופו של דבר צילמתי 630 תמונות ובסוף כשהכרזתי "סוף" על הסט ידעתי שיש לי חומר טוב לעבוד איתו.

אתמול כבר היה יום אחר לגמרי. הוא התחיל בנתב"ג בשביתה, השתרך במהלך כל היום עם צילומי שביתה, בית ממנו ניסתה מישהי להתאבד, חיפושים אחרי בני סלע, עוד קצת צילומי שביתה ואיזה אולמרט אחד בסוף, תשע יציאות צילום שונות בכמה שעות ויותר מ- 130 קילומטרים ביום אחד רק באזור המרכז. היה שוס עונה.

הבוקר כבר התעוררתי מאוחר יחסית. תשע בבוקר. אתמול ושלשום התעוררתי בשש ובחמש בהתאמה.
היום הולך להיות רגוע יותר כך מוסרים לי כוחותיי, אני כנראה הולך לצלם במאי ענק שמגיע לארץ, וכבר חייב ללכת להתקלח את המקלחת הדו רבעונית שלי.

לא שמעתי מכם מזמן, אז אתם מוזמנים לקפה בתגובות.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/11/2006 09:48  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)