לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

שש נקודות על המצב


א-
אני לא יודע אם אי פעם ראיתי עיתון שלם שנכתב ע"י אדם אחד כמו שקרה בעיתון העיר של היום שבו כותב רק עלי מוהר ז"ל שהלך בשבוע שעבר לעולמו ושנקבר השבוע.

ב-
אם במקרה נסעתם בדרך השלום או בדרך נמיר לא יכולתם שלא להבחין במפגע התברואתי הנורא הזה שקוראים לו פרסומת החוצות החדשה של נייקי פרו בכיכובם של מספר כוכבני ספורט מקומיים עמוסי פוטושופ באזור הלחיים. בחיי, לעשות עם זה תאונה, זה כל כך נוראי שפתאום האור עושה גלים לכל הנהגים בעיניים, אי אפשר לא להסתכל על זה. להוריד מיד.

ג-
כותב טור זה מברך על החלטת בית המשפט לחייב את כל הנוגעים בדבר להוריד את שלטי החוצות הענקיים מהבתים שנושקים את איילון.
מזמן לא ראינו שם בניינים, ואם תסתכלו בימים אלה על הבניין שבהלכה, ולא זה שבפרסומת תראו גוש ארכיטקטוני יפה וראוי למגורים שהוסתר מעיני הציבור.
הפרסומת כְּסְפּין.
ד-
הורדתי 10 ג'יגה מהמחשב שלי עכשיו להארד דיסק הנייד שקניתי לי השבוע.
בנוסף יש לי עוד 56 דיסקים, רובם דיוידי של תמונות לשלוח לשם לגיבוי.
מזעזע ומפחיד.

ה-
חברה עימה ישבתי בבית קפה אתמול ושגיליתי לה את בלוגי לראשונה קראה מספר פוסטים ואמרה: צריך להכיר אותך לעומק או לקרוא אותך במשך זמן כדי להבין את מה שאתה כותב. אתה בדיוק כמו הכתיבה שלך, מדבר בתמונות, מדבר בפסקאות, אבל הכל מתחבר בסוף. בילינו ארבע שעות יחד. היא חברה ראויה.

ו-
אחד הדברים שאני אקח איתי מהקישרון האחרון שהייתי בו זה שהיא אמרה לי שאני צריך למצוא לי חברים חדשים.
אם יש משהו שאני לוקח איתי לסיכום השנה הזו, זה שהכרתי כמה נשים שהפכו להיות חברות קרובות שלי או בדרך לשם.
אחת העצות שנתתי לנינה היא לתחזק את הקשרים שלה איפה שהם חלשים. בהתחלה היא לא הבינה, או סירבה לקבל, כהרגלה. אחר כך היא פשוט עשתה, וכמו בשיעורים שהיא עשתה, היא חזרה משם עם חמצן חדש לנשום אותו.
עשיתי את שלי. "אתה צריך אהבה חדשה!"


עוד נקודות על המצב- כאן
נכתב על ידי יוזף ברויר , 8/12/2006 12:42   בקטגוריות נקודות על המצב  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)