לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

פאק, אני נשמע כמו


המרתון אל תוך הלילה מתחיל. עוזרת לי הידיעה שסופסוף התקשורת עם הבוסית שמעבר לים עובדת.
על כל פעולה שאני עושה אני יודע למה אני עושה אותה. זה אחלה.
בקצב הזה, עם המידע שאני מזרים אל תוך הקטלוג שאני בונה בעמל רב, אני יכול למצוא את עצמי בכל מיני מקומות.
מרתון הפוטושופ מהבוקר גרם לי להבין שהתמונות שלי יכולות להיות פרקטיקלי בכמעט כל גודל שארצה.
היום שאלו אותי, לשמחתי, אם המצלמה שלי עדיין מתאימה לי או לא. מדהים, אבל בשנה וחצי עבודה גדלתי על מידות המצלמה שלי. זה הכל בַּהקשר.

המסיבת סלבריטאים של HBO בפארק הירקון גזלה לי משאבים. החלטתי עם עצמי לשים את זה בצד ולא להמשיך להתלונן כמו שהתלוננתי בפני חבריי הצלמים שם... בסיכומו של דבר אני יכול לומר שהיה משעמם מאד אבל היו שתי אטרקציות:
1- אהרוני תיקלט את החלק הראשון והמצוין. (אחריו הגיע איזה גוי שדיג'ה וזייף בשירה, היה זעזוע)
2- מיכל ינאי המשיכה להפגיז והגיעה באיחור אופנתי של שעה ורבע. הבלונד שלה מנצנץ שיגעון.
- -
3- פגשתי ילדה מהתיכון שלי שהפכה להיות אישה. בתיכון היא היתה ילדה גבוהה וזרוקה עם נעלי אולסטר, והיום היא אשת יחסי ציבור במשרד נחשב עם נעלי בלט. מיותר לציין שהיא גם מטר שמונים.
4- האדם הכי יפה שם היה בכלל אחד הדיילים, בחור צעיר, אף טיפה גדול, הרבה שיער, עם עיניים של קלארק קנט מסמאלוויל.
לא הומו, לא הומו, אבל כמעט נפלתי.

5 ובלי קשר, אמא שלי ירדה עלי על זה שאני אוהב את החזאי השרמנטי ועם קול הבס מאחד הערוצים.

פאק, אני נמשע כמו ציפורה. פאק, אני נשמע כמו גיל ריבה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/12/2006 23:23   בקטגוריות ערבים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)