לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

משחקים של הקשר מעצים


היום הבאתי את תעודת ה-BA שלי בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה הביתה אחרי שאתמול לקחתי אותה מהאוניברסיטה.
היום בקושי היה לי זמן לעצמי. הזמן לעצמי, כשאני עובד הרבה, מצטמצם לזמן הישיבה שלי על האופנוע והנהיגה.
היום צילמתי חמישה אייטמים. שניים ליד האוניברסיטה, אחד בנתב"ג, אחד ליד עזריאלי ובסוף, בלילה, בלוד.
רק כשאתם מגיעים ללוד אתם קולטים שאין שילוט ברחובות. שיחה קצרה עם בני המקום מגלה לכם שאנשים פשוט תולשים את השלטים. "מהשעמום", הם אמרו לי."מהכסף", אני עונה להם בראשי. מהכסף.
מחר אני מצלם רק שלושה אייטמים, אבל הנצרה פתוחה והמחסנית רושמת, אני אוהב לעבוד, וגיבשתי לי את התפיסה שלי בנוגע לעבודה שלי. היום למשך זמן קצר מצאתי את עצמי חושב לעצמי שזהו, נקלטתי בעבודה הזו וזה מה שאני עושה.
מחר, בין לבין, אני אלך לעשות לי מדרסים ברמת השרון. הפעם האחרונה שעשיתי מדרסים היתה בגיל 21, הם החזיקו שנה.
המדרסים מגיל 18 לעומת זאת, עדיין נמצאים באיזה זוג נעליים שלי, במצב מרופט וקרוע, אבל הם עדיין נעילים. טיפוליים הם כבר לא.
איזה חיים, אין לי רגע דל, ורק בכח (או במילים אחרות, כשאני ממש עייף) אני תופס לעצמי רגעים דלים שהפכו להיות נכס יקר. אהבו את רגעיכם הדלים אני אומר.

נרשמתי לסמינר אימון על כסף. זה לא כמו שאתם רואים בטלויזיה, על איך לחסוך ואיך להרוויח יותר א-לה רוברט קיוסאקי, זה אחרת, בצורה אחרת עם הסתכלות אחרת, אני אספר כשיהיה רלוונטי, אי שם בינואר שנה הבאה.

בינתיים קיבלתי ארכה לצלם עוד לפרויקט האורבני שלי, שתי המצגות שלי ששלחתי לחו"ל היו טובות, אבל קיבלתי עוד זמן כדי לייצר עוד צילומים ולשנות מעט את הקונספט. אני רוצה לחשוב שאם יקחו ממני צילומים זה יהיה שווה ערך ללקבל חצי בית. אבל אני מוכן גם לקבל מכונית במקום, שתבינו על כמה כסף מדובר פה. פאק, אפילו לי זה גורם לריר.

אז אתם מבינים, זה הכל משחקים של הקשר מעצים, הרי אין אמת, אין דרך אחת, אין צורה, זה רק אני ומה שאני ממציא לעצמי ולחיים שלי, וככה זה, המילה שלי יוצרת מציאות, זה מי שאני.
זה גם מי שאתם, רק תבינו את זה כבר.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/12/2006 22:41  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)