לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

קציצות ברוטב


היום בערב, מרוב שיעמום החלטתי להכין עוד זיתים כבושים, המשך לפעם האחרונה והמשגעת.
את הערב בכלל החלטתי להקדיש לחברתי הטובה, מאחר הצהריים עד שעת השינה, כבר שלוש שעות שאנחנו יושבים במטבח ומדברים על כל דבר שבעולם, סקס, חברים, אוכל, תינוקות, סקס ועוד אוכל. אולי כבר ארבע שעות.
אפילו דיברנו על לפתוח בלוג חדש אבל לא מצאנו בדיוק את הנוסח שזה יקרה בו.
"תרבות", היא אמרה לי, "נכתוב על תרבות", אבל אמרתי לעצמי שזה יהיה עוד יותר טיים קונסומינג ממה שהולך פה כבר עכשיו, איזו מחוייבות!, גילגלתי את עיני.
בסוף, בגלל שאנחנו כאלה חברים טובים התחלתי לחשוב שאולי שיחות בינינו זה מה שילך טוב, הבלוג יופצץ בהפניות, יופצץ במנויים, יופצץ בתגובות, אנחנו נהיה מצחיקים ונשים תמונות שלה עם פרשנות שירימו אפילו עוד יותר את רמת הרייטינג פה, אולי קצת עירום אולי קצת פורנוגרפיה.
סתם, זדיינו.

יכול להיות נחמד אם נעשה את זה, אני חוכך בדעתי, הוספתי הרבה פלפל חריף לזיתים,
בבוקר הם כבר יהיו מוכנים.

"אני רוצה עוד זיתים", היא אומרת לי.
אני עונה לה שלא.
אז היא נאנחת ואומרת "על מה עוד תגיד לי לא? קודם השוקולד, עכשיו הזיתים. מה עוד?"
"זין", אני עונה לה.
"גם לזה אתה אומר לי לא".
נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/12/2006 22:17   בקטגוריות אוכל ושתיה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)