לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006


מעניין,
דווקא לפני שאני הולך לישון (שימו לב, עוד לא 11 עכשיו, החיים טובים), אני מקבל טלפון ממישהו משכבר הימים, אולי המאמן הראשון שלי בחיים, אחד שהוא ממעצבי החיים שלי (זה רק אני, אבל בשביל הקרדיט, אתם יודעים), ומזמין אותי אליו הביתה ביום ראשון.
מה יש יום ראשון?
סילבסטר.
יפה.

מעבר לזה, שמעתי על מפגש בלוגרים ביום שישי שיהיה לי מאד מעניין להשתתף בו. הזדמנות מצויינת להיות בלוגרכתב אונליין.
לא הייתי חושב על זה פעמיים אם אושו קטן לא היה בדיוק נוחת באותה שעה בארץ עם אחותי ואחותו הקטנה פּוּשִי קטנה.
אני משאיר את זה תחת צריך עיון.

מחר, יום רביעי.
המדרסים שלי יהיו מוכנים מחר, שתי יציאות צילום בקנה והיד, היד עוד מְכַוונת.

היום בשיחת טלפון היא אמרה לי: "הייתי מתפשטת אם היתה לי סיבה, אבל קר מדי".
אז עניתי לה: "אין שום דבר שמפזר חום טוב לא יכול לפתור".
סתם קוריוז.

קחי אותי שרון, קחי.
אבל תירגוּ, זו לא עוד מחזרת.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/12/2006 22:39  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)