לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

לשמוע את האינטואיציה מדברת


אני הולך ליומולדת.הרבה זמן לא הייתי ביומולדת של אף אחד. זה נחמד, אני שמח.
אחר כך אני הולך לצלם מסיבה. מה רע?

הרצון שלי להכנס בנושא החדש עם האשה שפגשתי אתמול נעצר אצלי בראש.
נראה לי שאם אשאל זה יתפס כאילו אני מתלהב מדי. זה בדיוק הזמן לשים מעצורים על עצמי, לשמוע את האינטואיציה מדברת.
היא אומרת לי "חכה, תן לה זמן לחשוב. דבר איתה אחרי הכתבה, כשהיא תהיה רגועה, תן לה לישון על זה עוד לילה".

זה זמן מצוין להפגין אינטליגנציה רגשית.
זה גם זמן מצוין לעמוד במילה שלי לעצמי, כמו שהתחלתי היום כששלחתי תמונות למכר ותיק ותיק.

חשבתי לעצמי איך אני רוצה להיות הערב, מי אני רוצה להיות, מה אני רוצה להיות, מה אני רוצה לשדר היום.
אני אלך להתקלח לחשוב על זה. התוצאה הסופית של זה תהיה שאני הולך להיות חופשי ומשוחרר. עכשיו אני רק צריך להגיע לזה.

בסוף הערב נראה אם עמדתי בזה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 3/1/2007 20:25   בקטגוריות ערבים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)