לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

משלים דברים


זה היה הלילה האחרון שאני עושה את העבודה בפוטושופ, פשוט בגלל שהיום זה הדד ליין הסופי והאחרון. עבדתי כל הלילה, עד חמש בבוקר והלכתי לישון שעתיים. אני ער כבר 27 דקות, אני עייף אבל אני מרגיש משהו שלא הרגשתי הרבה זמן.
אתמול הלכתי לשלם את הדו"ח שלי של המשטרה מלפני שלושה חודשים. גם הלכתי להחזיר את הכסף לבחור שרצה לעבוד איתי והתחיל לשלם לי על קידום אתרים. ירדתי מזה, וזה שהודעתי לו על זה עם תחילת העבודה ובנוסף החזרתי לו את הכסף גרם לו להעריך אותי עוד יותר.
הרגשתי שאני משלים דברים לא שלמים בחיי. שיחות שאינן שלמות (יש כאלה שבטעות אומרים "סגורות", אבל יש הבדל), ואכן כך הוא הדבר.
אתמול בלילה גם הבנתי סופית שאני צריך את הפאלם שלי שוב, זה שקניתי אי שם בשנת 2002-3, שחור-לבן, לא חכם במיוחד, יודע את הבייסיקס, מספיק לי. מי יודע אם בכלל אצליח לסנכרן אותו עם המחשב... אני צריך אותו כדי לתזכר את עצמי עם כל מיני דברים שעולים לי, מאז התחלתי את הסמינר דברים החלו לקרות, והקריירה שלי גם היא מתבגרת מיום ליום.
אם יש משהו ששמתי לב, זה שאני יכול להמשיך ולחשוב עליה עוד ועוד, אבל עד שלא אעשה מעשים היא לא תזוז.
והמעשים שלי יוצקים חיים לדבר המומצא הזה שנקרא קריירה. זה באמת קורה.
כל כך הרבה דברים קורים לי, אני ממש אוהב שזה ככה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 10/1/2007 07:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)