לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2004

תשובות לשאלון השבועי



היכן בארץ היית רוצה לגור?
כמובן בת"א, במרכז.

היית רוצה לגור בחוץ לארץ?

כן, ניו יורק מנהטן, אבל בפעם האחרונה שהייתי שם נחשפתי לקאנטרי סייד, למקומות הרחוקים מערים גדולות, צהשקט שם הוא משהו מיוחד, יש שם שדות על שדות על שדות של גידולים חקלאיים עד האופק. משרה שלווה באופן עצמתי ביותר

היית רוצה לגדל את ילדך בארץ או בחוץ לארץ?
לא יודע, אין כמו בארץ אבל אולי הייתי חוסך את הדבר הזה ממנו. הוא או היא היו מקבלים ממני ומאמא שלו את ההון האנושי שלנו - הורים זה תמיד משהו מיוחד

מהו המקום הכי שנוא עליך בארץ?
רח' ז'בוטינסקי בר"ג- הכביש השחור

אתה טיפוס של עיר או קיבוץ/מושב?
עיר

מה דעתך על החיים בקיבוץ?
הרעיון של לגור במקום בו אין פרטיות או במקום בו פרטיות היא נחלת הכלל דוחה לי את התחת , מגעילה את השואה, מעלה בי חלחלה, גורמת לבולבול שלי להתכווץ פנימה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/5/2004 11:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)