לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

קשה פי אלף


קיבלתי תשובות על הפרויקט צילום שלי- אהבו כמה תמונות שלי, שזה מצוין, ואמרו לי להביא עוד חומרים.

מסתבר שהרעיונות הראשוניים שלי היו, למרות שקיבלו ביקורות לא טובות מהסוכנת, דווקא עברו אצל הבַּאייר, שאפילו התלהב מכמה תמונות. עכשיו אני צריך לחשוב על להמציא עוד חומר, להמשיך להסתכל בצורות לא סטנדרטיות, ויותר מכך, אני צריך לחשוב על זוגות שאחד מהם טבע והשני הוא אורבני, שידברו יחד, שיתעלסו ושיהיו אינטליגנטים יחד. זה קשה פי אלף.

אם יש משהו שקשה לי איתו, זה לחשוב על תמונה מראש. קשה לי להכין משהו, ובעיקר לחשוב מה אמצא.
אני יצירתי באינטואיטיביות שלי, זה מלחיץ אותי.
נראה אולי אני יכול להפוך את זה לנקודת עוצמה.


עצות חכמות יתקבלו בברכה

== ועכשיו מחמאה:
לערוץ 2 יש פרומו חדש לתכנית חדשה עם עמנואל רוזן בשם "השורה התחתונה":
"עם דנה וייס כי חייבים אישה, עם בן כספית כדי לתת אשליה שמדובר בתכנית רצינית, ואיתי בשביל הרייטינג".
-מחמאות.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/1/2007 22:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)