לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

גירסת הצלם


הו לו רק ידעתי שכזה הולך להיות יומי.
בבוקר זה התחיל עם האלוף שהגיע לועדת וינוגרד שם מצאתי את הפרטנר שלי מחכה לו שיבוא ונמשך עם שני מאבטחים שסיפרו שהוא הגיע כבר לפנינו ועסוק עכשיו בעישון סיגריה בחצר האחורית של המבנה. מדהים איך יום או יומיים קודם הגעתי סופר מוקדם ובמזל גדול צילמתי אלוף אחר שהחליט להקדים אפילו את הועדה.
משם נסעתי לצלם את חיים רמון. מעבר לזה שהמתנתי לו שעתיים, הייתי ראשון המסתערים עליו עוד בחניית בית המשפט. מאותו רגע קרו שני דברים- האחד- הלך לי הכרטיס של המצלמה, ומזל שהחזקתי כרטיס נוסף בכיס בדיוק למקרה הזה. השני, שוב במזל, חיים רמון כל הזמן הלך לכיווני. לא התאמצתי מאד לצלם אותו, לא הייתי צריך לצאת מגדרי, פשוט מצאתי את עצמי עומד כל הזמן כל הזמן במקום הנכון. זה הגיע לידי כך שלקראת יציאתו מבניין המשפט פשוט ויתרתי על המשך הצילום שלו. היו לי מספיק צילומים, ידעתי שתפסתי אותו טוב, היו לי פריימים בהם לא עמדו בינינו אנשים. וכשאני אומר אנשים, אני מתכוון עשרות רבות של צלמים ועיתונאים, עשרות רבות, אולי אפילו יותר ממאה איש שעטו עליו, הקיפו אותו, ביקשו לצלם ולדובב אותו. ולי היה מזל, ואולי עוד משהו.
אחרי זה חזרתי לוינוגרד ומשם לצילומי פאפרצי של אותה ה.
עכשיו צילם אותה המחליף שלי, שהחליף אותי אחרי 4 שעות המתנה. אהבתי לפרגן לו.





עשרות רבות. חיים רמון וכל ההמולה (צילום: יוזף ברויר)



אפרופו, בין כל צוותי הצילום בהם התערבבתי היום היתה הסכמה גורפת: "היא כוסית". אני הייתי בדעת מיעוט. לא הייתי מתחיל איתה בחיים.
עריכה:

גברים הורגים אותי לפעמים. ראיתי עכשיו את הראיון איתה. שיניתי את דעתי עליה במקצת.
ובכל זאת, השפה שלה כל כך דלה, אלהים.
טוב, עכשיו עדיף להשאר בשקט
נכתב על ידי יוזף ברויר , 31/1/2007 19:52   בקטגוריות תמונות, אקטואליה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)