לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

אימון מנטלי


מצאתי שההתנהגות האנושית מרתקת אותי יותר מכפי שחשבתי בתחילה, או יותר נכון, עוד יותר מכפי שחשבתי עד עכשיו.
במקלחת הבנתי שאני רוצה להתחיל לקרוא שרלוק הולמס, אולי לאמן את המוח בחידות יכול להגדיל ולהעשיר את איך שאני רואה את העולם ומבין מורכבויות שונות בהתנהגותם של בני אדם. ואם שרלוק הולמס, אז גם שחמט ולוחות סודוקו גדולים. It's all in the big pictures אמרתי לעצמי, מתחילים בלהבין את ההקשר ומתקדמים לפרטים הקטנים. אינדוקציות ודדוקציות, מתמטיקה 5 יחידות.

אני יודע אני יודע, אתם בטח אומרים "איזה מין בנאדם חושב מחשבות כאלה במקלחת שלו בשבע שלושים ואחת בבוקר שלו?!"
נכתב על ידי יוזף ברויר , 6/2/2007 07:34   בקטגוריות אימון  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)