לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2004

ציצי


אחותי עושה ברית לבן שלה מחר.

התקשרתי אליה לבקש שתשדר לי את הברית דרך המצמה עם המסנג'ר.

אבל זה "מסובך מדי" בשבילה ובשביל בעלה ההיי טק.

אז היא הציעה לצלם ולשלוח לי את זה באימייל.

נו מה לעשות

ואז הפשוש  התחיל לבכות ושמעתי אותו בפעם הראשונה החמוד הקטן הזה שאני הולך למעוך כשהוא יהיה לי בידיים. החמוד הקטן הזה אני מקנא באמא שלי שהולכת לראות אותו עוד 12-13 שעות, היא עוד מעט עולה למטוס.

אוחחחחחח.


נ.ב- הסאגה על טל שגב נמשכת והצלחתי סוף סוף להוריד את כל השיר שלו אחרי כמעט שהוכ של לשמוע רק חצי שיר. החצי השני כל כך יותר טוב מהחצי הראשון.
כאמור אני טוחן אותו בריפיט.

הרי לא נחיה לנצח

הרי לא נחיה לנצח
הרי לא נחיה לנצח.

מוקדש.

ובנוסף, אני חושב על פורנוגרפיה בקרוב.

למה לדבר על זה, פשוט תעשה

אל תשאל, תביא

פולני שכמוני

אופטימיות.

בואי נהיה חברים

נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/5/2004 23:39   בקטגוריות אופטימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)