לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

מכוניות צעצוע


רק עשרה לשלוש עכשיו ושני הילדים כבר ישנים. אני ער עוד מלפני שש בבוקר כי אז אני קם ועכשיו אני מרגיש שכבר ערב אבל הילדים שאך נרדמו בטח יקומו עוד מעט, הם לא ישנים כל כך הרבה.
עוד לא יצאתי היום מהבית, קצת אפרורי בחוץ לא יותר מדי.
כשאתה משחק במטפלת זה כמעט שאתה לגמרי מבטל את עצמך (בשביל) לאחרים.
אבל בגדול אתה שמח, בגדול אתה יודע שאתה עושה דבר טוב, בגדול אתה יודע שאתה עוזר, בגדול אתה יודע שזה טוב לתת, אז אתה נותן, אתה לא מתחשבן, אתה עוזר, אתה אוהב.
עוד יגיע הזמן שלך לפרוץ, עוד השבוע, עוד יומיים, אוטוטו, בינתיים אתה מסתכל על ניו יורק מהחלון, בחדר זרוקות מכוניות צעצוע.

(מי שלא משאיר תגובה הוא בן זונה)
(אחח ההומור הברוירי הזה שלי)
נכתב על ידי יוזף ברויר , 18/2/2007 21:40  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)