לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

חמוציות להמונים


הדבר היחידי שקניתי לי פה באמת זה חמוציות.

מחוץ למנהטן יש סוג של האנגר ענקי בו אתם לא יכולים לקנות לפי משקל או לפי אחדים, חייבים לקנות באריזות גדולות. זה כאילו יותר זול, וזה באמת יותר זול אם מסתכלים על זה ככה, אבל משפחה לא יכולה לצאת משם עם פחות מ- 400 דולר. תחשבו. 400 דולר. אז במסעי שם קניתי 1 קילו 360 גרם של חמוציות יבשות.
בדרך הביתה הבנתי שכתוב עליהן שהן ממותקות.
פתחתי את החבילה, טעמתי, וגיליתי שהן לא חמוצות כמו שקיוויתי.
התבאסתי.
אבל כאמור אני ידוע ביכולות האילתור שלי, הוצאתי מהארון את המלח לימון ושפכתי קצת. פרפקט.
עכשיו אני יכול לדאוג שיהיה לי פיפי אדום כמו שצריך. סתם סתם, אין לי דלקת בפיפי. סתם נהיה לי טעים יותר כשהחמוציות חמוצות.
ואגב, מלח לימון זה לא מלח, זו חומצה ציטרית, חומצה הנותנת לפירות אלו את טעמם החמוץ.
עכשיו אני שמח. יש לי ממתקים!


 




נכתב על ידי יוזף ברויר , 18/2/2007 23:20  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)