לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

יומי הראשון


היום בעצם התחילה השהות שלי בניו יורק. ירדתי לרחוב 14 ובלי להתעסק יותר מדי כבר מצאתי לי מה לצלם.
אבל יש גבול לכמה אפשר לצלם חתיכות בניינים. מחר בבוקר אני כבר אלך למקומות אחרים אולי מקומות שיש בהם יותר עושר של פרטים קטנים שיכולים לעזור לי. בנוסף, פגשתי את האדם שיבחר בסוף את הצילומים שהם יקנו.
כמה מסקנות ראשוניות:
כמובן שאני רוצה לצלם כמה מרחבים אורבניים בשביל הכיף, בעדשה רחבה ובעדשה ארוכה ולמרחק.
מחירי הניו באלאנס בארץ מופרזים בעליל. לא יכול להיות שעולים פה נעליים עד מאה דולר ובארץ זה מתחיל ב-650.
יש פה סיילים טובים לרוקפורט ולטימברלנד. אני אצא מפה עם שני זוגות נעליים.
כל אדם שני מסתובב עם אוזניות לבנות. לכל אדם שני ברחוב יש אייפוד.
הייתי עושה מטעמים מהסאבווי, אבל עשו את זה כבר קודם.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/2/2007 22:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)